Recenze (279)
Neviditelný (2020)
jak uz bylo receno, hlavni hrdinka je nejosklivejsi baba, co sem kdy v posledni dobe videla. uz jen proto me srala, ehm. jinak okay napad, hezky prostredi...herci me stvali, konec me taky nastval. a nevim kdo tvrdi, ze se jedna o horor, ja se teda nebala ani minutu. nikdy vic.
1BR (2019)
Ta holka je prostě blbá a ještě k tomu má ráda kočky. Ew.
Behind You (2020)
Něco tak příšernýho sem už dlouho neviděla, neuvěřitelně nesympatický herci, co mě štvali od začátku (no ten chlap ušel), debilní příběh, debilní jednání postav, debilní dialogy, bože, proč sem se na to dívala?!! Jediný malinký plus má samozřejmě hudba. Neskutečná slátanina.
V síti (2020)
Cekala sem na toho jednoho, kdo se nechova jako odporny prase a na plno se rozbrecela. Nevim, jak bych se zachovala, kdybych mela dceru ve veku predstavitelek ale asi bych zacala panikarit, coz bude asi vetsina rodicu ted delat. Na jednu stranu je to ale dobre. P.s. desne se mi libila hudba u titulku!
Stehlík (2019)
Hodně mě potěšila hudba (hlavně Radiohead) i herecký výkony (teenager Boris i dospělý Boris). Jen kdybych neměla film s tak pitomýma titulkama..
Osudový dotek (2004)
aka life is strange
Přátelé (1994) (seriál)
Tyjo, asi že nemám přátele, tak nemám ráda Přátelé ..
Temné osnovy (2018)
Hudba a Isabelle si hvězdičku zaslouží ale protože ten film je tak příšerná sračka (a já to viděla ještě k tomu s dabingem!!!!!), dávám odpad.
Mary (2019)
akorat zajimavej konec
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Tenhle jedinej díl mě nevim proč baví.