Recenze (27)
Válka skladů (2010) (pořad)
Serial je viac zábavný než bi sa malo jednať o peniazoch, ale keď sa niečo zvrhne to už je problém PS mierim na Barryho.
Most (1959)
Oscar ? nominácia: vojnový film Zábery z bojov sú prekvapujúce a osobne si myslím že sa dá pozrieť.
Želvy Ninja (2007)
Dobrý nápad vložiť do animáču ninja korytnačky XD. Boje sú skvelé a hlášky moc dobré, dávam 90 percent.
Scooby-Doo a samurajův meč (2009)
Scooby ma vždycky pobavil.Ale tento raz tomu dodalo šťavu to Japonsko,filmu dávam 5 hviezd lebo film je perfektný.
Iron Man (2008)
Plecháč s komiksov a marvelovských filmov ožíva v jedinečnom filmu.A osobne si myslím že 1. časť je lepšia než 2.Film ma zaujal a osobne pobavil.
Život (2009) (seriál)
Okúzľujúca príroda s peknými živočíchmi sú do hromady najkrásnejšie combo.
Hunger Games (2012)
S môjho pohľadu sa to dá pozrieť a je to celkom aj perfektný film,zábery zo súbojov sú dobré a samé osebe výnimočné.
Phineas a Ferb v paralelním vesmíru (2011) (TV film)
Dvaja (nevlastný) bratia sa hrajú z časom,ako stále ich sleduje staršia sestra Candace.Tento-krát sa však majú veci inak.Doktor Dootoschwarz zase niečo skúša,a to niečo je portál času. Takže film bol pre mňa úžasný a tipný a miestami aj akčný.
Policejní akademie (1984)
Hlúpi aj keď so šťastím bojujúci policajti so záporakmi v uliciach mesta.Ich výnimočné schopnosti sa prejavia v najťažších situáciach.Z môjho pohľadu je to perfektná komédia.
Bitevní loď (2012)
Oceľové monštrá proti oceľovým monštrám,pravdaže jedne monštrá sú pozemské lode a druhé sú mimozemské.Počas filmu som sa tešil na stret USS Missippi proti alienom.Film bol pre mňa akčný a niekde aj na zasmiatie,v skratke ho odporúčam každému.