Poslední recenze (18)
Duna (1984)
Tenhle film je pro mně i přes svou, pro někoho roztahanou stopáž díky své stylizaci a celkové atmosféře jedním z nejlepších sci-fi dodnes a v mém osobním žebříčku dokonce to nejoblíbenější. Myslím si, že vytvořit tak specifický svět a tak výrazné postavy v jednom snímku tak, aby se to dalo sledovat chtělo silné nadšení pro dílo. Pro mně není ve filmu nikde přebytek zbytečných detailů, všechno účelně plyne tak aby divák spolehlivě pochopil jinak dost složité vztahy mezi jednotlivými frakcemi a celkovou myšlenku a pozvolna to graduje k úžasnému závěru.
Maska (1994)
Klasická stará škola...pořád znatelně lepší než 90% komedií natočených od roku 2000 :-)
Tři dny Kondora (1975)
Fakt hezký špionážní snímek s výborným Redfordem...stará škola jak má být...na některé vrcholné zástupce tohohle žánru mi sice kousek chyběl, nějaké to tempo, které místy kolísá a jakoby se zaseklo, nicméně celkově velmi dobré.