Recenze (1 442)
Výstřel (1981)
Rozhodne to neni spatne, jen sem se do toho nejak nemohl ponorit.
Bakaláři - Agneska (1975) (epizoda)
Pekne a mile.
Cesta na jihozápad (1989)
Moc pěkný český počin. Napínavé a takové opravdové. Z O'Briena jde respekt, clovek by se bal ze ho presedi v hospode!
Pět mužů a jedno srdce (1971)
Moc pěkný a smutný film z malého národního ústavu zdraví, kde lečí nemocná srdce. Díky panu Dietlovi jsou zde krásně rozpracovány osobnosti jednotlivých postav. Velice podrobně je zde vidět průběh operace i s mimotělním oběhem.
Štuclinka a Zachumlánek (1999) (seriál)
Sla kolem hajna! Moc pekny vecernicek, takovy trosku tajemny.
Zuřící býk (1980)
Itaove jsou hrozny namachrovanci ukecanci, a tluc hubove. Film to jen potvrzuje. Rozhodne se na nej da koukat, ikdyz poaha "byka" je strasna a jeho neustale dohady s kymkoli - prevazne s bratrem jsou nesnesitelne,
Policajt drábem (1973)
Pekny vtipny film. Moc hezke zabery napoli.
Dva klobouky (1974)
Rozhodne nepravem opomenuty western, kor pro milovniky zanru.
Imigranti (2009)
Krom "fordove" linky je to nuda. Dojemny pribeh postaveny na krvacejici rane amricanu...se pak nedivte.
Svědek (1985)
Film neni vubec spatny, prvni pulka je dokonce hodne dobra. Jen je skoda, ze se z filmu vytrati absolutne ucast toho maleho kluka a z filmu se stane tajna pokukovacka dvou svetu mezi s sebou.