Recenze (1 445)
8 MM (1999)
Federalni policie v koncích.
Andělské oči (1994)
Velmi pekne dilo. Ktere Vas vtahne do deje. povedeny poeticky konec.
Lawrence z Arábie (1962)
Velkolepé a na tu stopáž koukatelné a dynamické.
Láska jako trám (1967) (TV film)
To je rezba:D
Zaříkávač koní (1998)
Madam!
Simpsonovi - Lízina rivalka (1994) (epizoda)
Výborný příběh o tom jak Houmer najde (štípne) a poté prodává cukr přímo spotřebitelům :D
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Tohle nemá chybu. Věčný padouch Miloš Kopecký alias zahradník, kterému je v patách nejlepší americký detektiv Nick Carter s věrným znalcem pražskych výčepů komisařem Ledvinou...povedená parodie která i po letech baví.
Perličky na dně (1965)
Blbina celek (omluvuju se všem na tohle nemám dosti střevo): 1 povídka- kdo má pusu ať mele, ikdyž nemá co. Dvojka pohled na umírání dvou starých pánu- děkuji dělám ve špitále. 3- řezník co mele o koze a pojištovácí o voze konec je WTF (nutno rici, ze jsem vetsi blbinu jakteziv nevidel) 4- ujde na to že to je Věra, nicméně jak tam po to pořád jedou ty vodrhovačky, tak Vám to pije krev. A opět mrtvola (haha ne nebudu se smát) a celý to je zas tak praštěný. 5- je asi nejnormalnejsi jen kontrat češi/cikáni. Dvě hvězdy za "něco jiného".
Bakaláři - Lucka (1982) (epizoda)
Je to typická Havelkovina, on myslím tyhle hodné kluky ani nemusí hrát...když jimy je.
Bakaláři - Paruka (1980) (epizoda)
Pobyt s tebou na pokoji :D někdo se naleje a nedavá.