Recenze (38)
Monster Hunter (2020)
Chujovina na n-tou, ale ani jsem od adaptace akční řežby nic nečekal. Efekty byly super a uteklo to rychle. Za tři, ale s odřenýma ušima :).
Kvílení (2016)
Možná trochu spatlanina, možná pár nejasností, ale když se na film vydržím dívat 2,5 hodiny a pak o něm přemýšlím dlouho po zhlédnutí, tak se něco muselo povést. A poslední třetina filmu, kterou jsem sledoval se zatajeným dechem, byla bombastická. Kdo přistoupí na trochu jiný (korejský) styl, nebude zklamán (kdy jste naposledy po dvou hodinách hororu nevěděli, kdo je vlastně zlo a jak to dopadne ;) ).
Victoria (2015)
Po 45 minutách absolutní nudy jsem tento snímek vzdal...
Městečko Pines (2015) (seriál)
Když jsem dočetl knihu Městečko Pines, těšil jsem se na srovnání se seriálem. Nastalo dosti značné zklamání...První půlka seriálu byla ještě obstojná, ale zbytek se nesl v duchu zdlouhavé nudy a stupidního chování postav. Pro toho, kdo četl knihu, naprostá ztráta času.
Labyrint: Útěk (2014)
Napínavý děj, pěkné efekty i prostředí a na film pro mládež i drsná úmrtí sráží dolů nesmyslný příběh a nezodpovězené otázky.
Oltre il guado (2013)
Horor, u kterého jsem téměř nedýchal a každou chvíli mi přeběhl mráz po celém těle. Atmosféra, která by se dala krájet, mě pohltila...
Příliš dlouhé zásnuby (2004)
Dokonale zamotaný (jen jedinkrát jsem nevěděl, jak Mathilda přišla na určitou stopu) a krásně odvyprávěný příběh, který zaujme, okouzlí a udrží v napětí po celou dobu...
Cheap Thrills (2013)
Čeho všeho je schopen člověk, když jde o peníze..:-) ?
Nespoutaný Django (2012)
Ze začátku parádní western, který ale ztrácí v polovině filmu, kdy se z něj stává ukecaná nuda, po které ani závěrečná přehnaná přestřelka nenadchla. Délka filmu příliš neprospěla a mi osobně Tarantinovský styl stále moc nesedí. A cameo Franca Nera se dalo jistě propracovat lépe...
Elysium (2013)
Moc pěkně natočené sci-fi, kterému vytýkám jen méně promyšlený příběh a naprosto zpackaný závěr plný nelogičností (najednou se plno lumpů toulá po Elyseu a strážní roboti mají pauzu???, záchrana všech lidí na Zemi bez ohledu na následky???). Ale za podívání to stojí...