Recenze (38)
Zlodějka knih (2013)
Příliš pomalé tempo v kombinaci s tím, že se ve filmu vlastně ani nic neděje, bylo uspávající. Navíc ani ty postavy mi nepřišly příliš sympatické. Čekal jsem něco víc.
Riddick (2013)
Těšil jsem se na další film o Riddickovi a nedá se říci, že jsem zklamán. První část sice nemastná, neslaná, druhá se však vrací ke kořenům prvního dílu a funguje to. Bohužel, jako celek krapet nevyrovnané a navíc děj nepřináší vůbec nic nového. Nicméně, i tak jsem se bavil.
Na život a na smrt (2013)
Čtyři neohrožení amerikánci odolnější než Superman běhají po lese, padají ze skal a střílí po nekončícím zástupu Talibánců. Trapné hrdinské pózy, až směšně nezdolní vojáci a scénář jak z Call of Duty (že prý podle skutečnosti, cha), sráží vizuálně pěkný film do podprůměru.
Symptom Pandorum (2009)
Zběsilé souboje, honičky a vůbec scény s mutanty se nepovedly. Napínavý začátek velmi slibný, ale potom to šlo celé do hnoje. Za pochvalu stojí ale i obstojný příběh,tudíž jako epizoda Krajních mezí by to bylo skvělé...jako 100 minutový film nikoliv...
Zalknutí (2008)
U tohoto nudného filmu, který mi připadal naprosto o ničem jsem trpěl víc, než kdybych byl uvězněný v pranýři..:-)
V zajetí démonů (2013)
Výborný duchařský snímek s pohlcující a opravdu strašidelnou atmosférou, u které člověku běhá mráz po zádech. Ano... takto by měl vypadat horor. Oproti tomuto je Insidious večerníčkem.
Země bez zákona (2012)
Povedený snímek, který mě vtáhl do děje a já nevnímal svět kolem sebe...a tak by to mělo u filmů fungovat. Pár hluchých míst se samozřejmě najde a příběh by mohl být rafinovaněji propracovaný, ovšem herci fungují na jedničku(jen škoda málo využitého Garyho Oldmana). 70%
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Vizuálně a po akční stránce by se nedalo nic vytknout, v tomto případě byl film opravdu povedený. Ale příběh stál za starou belu, navíc tak předvídatelný jako počet českých nakupujících při slevovém otevírání nového marketu...:-). I s tím patosem jsem počítal, ale nečekal jsem, že se ho dočkám až v takovém množství..navíc od Guillerma...Celkově jsem byl zklamán...
Poslední dny na Marsu (2013)
Trochu uspěchaný, ale jinak vcelku povedený sci-fi horor. I přes pár chybiček (nemrtví se chvíli chovají jako pravé tupé zombie, a jindy zvládnou ovládat výbušninu??) se na to dobře koukalo a napětí nechybělo. Nebylo by na škodu trochu doladit scénář a bylo by to opravdu povedené...
Dead Set (2008) (seriál)
Dobrých zombie snímků je v dnešní době poskrovnu a tenhle se Britům opravdu povedl. Atmosféra funguje na výbornou(scény mimo objekt studia mi připadaly o něco vychytanější), s brutalitou se také příliš nepářou a potěší i kapka ironického humoru. Snad jen herci jsou až na výjimky nevýrazní a občas až otravní. I tak pro mě nečekané překvapení...