Recenze (167)
Pot a krev (2013)
Jediné, co mi z toho filmu vrtá hlavou, bylo použití obrázku Hradčan jako ilustrace k Transylvánii - byl to vtipný záměr anebo autorova neznalost?
Star Trek: Do temnoty (2013)
Pro mne největším zážitkem z celého filmu, bylo sledovat jej obklopen velkými fanynkami hlavního záporňáka... :-))
Světová válka Z (2013)
Když tento snímek vidíte ve dvě v noci v letním kině, vaše hodnocení bude asi odvislé od toho, jak moc jste ochotni a schopni v tuto dobu ještě vnímat. Pro mě zhoršuje hodnocení použití známých klišé od motoru, který nemůže naskočit, po světla blikající ve ztemnělé chodbě.
Dar (2009)
Pochopit jednání těch, kdo náhle ztratili někoho velice blízkého je hodně těžké - každý nový lidský život je obrovský dar.
Banán (2010)
Mimoni jsou skvělí padouší pomocníci!
Já, padouch 2 (2013)
Po pravdě, mám mám zážitek z filmu pokažený příšerně přeřvaným zvukem v Cinema City - mají asi nahluchlé promítače anebo chtěli, aby při startu Gruovi rakety měl divák pocit, že je opravdu blízko rakety - ještě pár decibelů a byl by překročen práh bolesti... :-( Dabing je skvělý: Lábus, Jirák, Přeučil, Žilková - ta jména mluví za vše. Předevčírem jsem viděl jedničku, tak můžu srovnávat - není mi jasné, proč má horší hodnocení než dvojka, ale to se asi časem srovná... A k samotnému filmu - nejvíc se mi líbily zpomalené záběry "džemovými zbraněmi" parodující matrix a pak taky závěrečné písně...
Panna a netvor (1978)
"Každá žena má moc, učinit krásným toho, koho miluje"
Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
Možná jsem neobjektivní kvůli svým čtyřem dětem, takřka ve stejné sourozenecké konstelaci (nejmladší je Lucka), ale považuji film tady za podhodnocený. Tak, jako se knížky Letopisy Narnie nedají srovnávat s Pánem Prstenů, tak se nedají srovnávat ani filmy...