Recenze (172)
Než jsem tě poznala (2016)
Hola Guys!=') ...za neodolatelný charakter!...a za to hodně z tak mála!=')
Mumie (2017)
Hola Guys!=') Teda - já se bavila!!! Tak i tak :D. Cha!
Jackie (2016)
Hola Guys!=') Film postavený na hereckém výkonu a s myšlenkou sprostředkovat pocity ženy, která zcela bez přípravy přišla o smysl svého života, o svůj daný úděl. Tedy, já myslím, že je zřetelné, že tvůrcům šlo právě o toto. V tom smyslu se jim vystihnout právě tyto pocity za podpory fantastické Natalie bez pochyb podařilo!
Stanfordský vězeňský experiment (2015)
Hola Guys! =´) ...samotný fakt, že experiment přestal být během jednoho dne experimentem a začal být ukázkou snadné ovlivnitelnosti hotových osobností, je děsivý, až nesnesitelně bolestivý při hlubším hloubání... - doporučuji se o samotném experimentu a o doktoru Zimbardovi informovat před shlédnutím právě tohoto snímku. Je nejblíže skutečným událostím. - filozofovat tu nebudu, jen doporučuji...
Dům snů (2011)
Hola Guys! =´) Některé filmy mě překvapí, některé ne...tenhle film nás překvapit mohl. Ale když začal být zajímavý, zároveň i ztratil na zajímavosti...no, dobře, když už nic jiného, tohle mě u tohoto filmu překvapilo. :)
Dívka ve vlaku (2016)
Hola Guys! =´) Jsem vděčná za úspěšnou filmovou adaptaci. Miluji knihy s jejich vlastní autentickou atmosférou. Knihu jsem četla. Nepustila jsem ji z ruky jednu dlouhou a skvělou noc. - A Dívka ve vlaku je úspěšnou a osobitou filmovou adaptací. A za to fakt dík! =´)
Smrt přichází v bílém (2003)
Hola Guys! =´) ...divný, dobrý, originální...
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Hola Guys! =´) Nemůžu uvěřit tomu, že i paní Rowlingová napsala scénář, který je věrný duchu týhle prdlý doby a místo zajímavého příběhu na mě během těch dvou hodin furt lítaly nějaký efekty! Naprosto neustále! Ach jo... - na druhou stranu, jako skalní fanoušek kouzelnického světa, bylo doopravdy krásné a nádherné, když všechno dolupalo a dopraskalo a dořvalo, tempo se zpomalilo a pod tím vším bylo/je pořád cítit to velký barevný kouzelný srdce, který bojuje za dobro a za lásku, věří, že lidi jsou dobří a přátelství je věrné a nesmrtelné a zlo společně porazíme - a přitom všem mává hůlkou! - Na další díl samozřejmě půjdu (a i tenhle si ještě několikrát pustím), to je jasný, nenechám si totiž ujít Tu Zajímavou linii tohoto filmu - to, jak vše dopadne s Gellertem Grindelwaldem, tedy jak to vše, co skončilo, začalo - i když ty řachy všech možných tvarů a rozměrů a barev by si tedy rozhodně pro příště mohli odpustit!
Pod vlivem úplňku (1987)
Hola Guys! =´) Jéé, kouzelné...tohle je jeden z těch filmů, na které se moc ráda podívám ještě několikrát...doopravdy milé a úplňkově kouzelné a vášnivé. (A Ronnie/Nick Cage byl neodolatelný, jak byl přesvědčen, jak cítil, že miluje a jedině to dává smysl a všechno ostatní je blbost! =´) - Vlk a nevěsta! A na pohřeb v rudejch šatech!) - Život je divnej a skvělej a půvabnej a taky děsnej a neočekávaně fantastickej! A za to dík! =´)
Ladíme! (2012)
Hola Guys! =´) Přiznávám: pro tyhle talentové blbovinky mám prostě slabost! =´)