Recenze (706)
Česko na grilu (2024) (pořad)
Viděn zatím první díl. Nemastné, neslané, účastníci většinou podivíni, co se tváří, že nic neví a neumí. A hrozně mě rozčiluje, jak do oka a uší bijící je snaha moderátorů zopakovat scénář. Ti jsou tam bohužel jen na ozdobu.
Jídlo dělá člověka: Experiment s dvojčaty - Epizoda 3 (2024) (epizoda)
Extrémně nudný díl, který nám dává najevo, že už nemůžeme jíst vůbec nic.
Jídlo dělá člověka: Experiment s dvojčaty - Epizoda 4 (2024) (epizoda)
Bác a nedozvěděli jsme se nic. Lidi, nejezte maso, ani žádné živočišné produkty, buďte králíci a jezte jen salát. „Experiment s dvojčaty“ skončil jinak, než jak jsem doufala a kvůli čemu jsem si jej pustila.
Kosmonaut z Čech (2024)
Pořád jsem se nemohla rozhodnout, zda hodnotit za dvě, což by tak nějak odpovídalo, nebo za tři. Od začátku jsem nevěděla, kde jsem, co si myslet, co hledat, nakonec celý dlouhý divnofilm zachránila hudba a samotný závěr. Výsledkem je průměr, teda spíše slabší průměr.
Režim - Pomník (2024) (epizoda)
Nevím a netuším...
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Nakomec to byl ztracený čas. Zezačátku dosti zajímavé, pak se to táhlo, nudilo a poslední epizoda to završila úplně. Ztráta času.
Temný případ - Part 6 (2024) (epizoda)
Žádná jeskynní příšerka? Boha jeho.
Zlý americký sen - 1. část: Přítel (2024) (epizoda)
Člověka to úplně vtáhne!! A trošku mě u závěrečných titulků nepotěšilo, že to není 2 a půl hodinový film, ale krátká minisérie. Nicméně, další dva díly mě zajímají.
Barbie (2023)
Trošku jsem nepobrala, co dělají ti Češi vzadu v titulcích:(
Big Brother (2023) (pořad)
Přepnuto omylem, ale proboha, co to tam je za hrůzy?