Recenze (703)
Vánoce v divočině (2019)
Už ten začátek připomíná Pilcher. Pak čas u filmu plyne stejně pomalu, jak v té divočině, Vánoce se vyskytly pomalu jen v názvu a závěr před zeleným plátnem mě odrovnal úplně. Příroda to nezachránila, ti animovaní sloníci taky ne. Diamant uvízlý v srsti psa?
Barbie (2023)
Trošku jsem nepobrala, co dělají ti Češi vzadu v titulcích:(
Matčina pomsta (2023)
Prvním komentářem započínám průměr. Musím uznat, že toto na mě bylo až moc politické, takže jsem ve finále nepobrala, jaká byla pointa. Parta lidí se sejde na romantickém zámečku, řeší politiku, služka, která se o ně stará, má ale jiný plán a tím je pomsta, poněvadž si myslí, že jí tito lidé zabili syna. Odehraje se velké krveprolití doplněné velice zajímavou napínavou hudbou a zpěvem v doprovodu jakési sonáty na piano. Závěr je jakýsi nedotažený.
Vyšehrad: Fylm (2022)
No boha jeho. Marně dumám nad tím, jestli bylo horší toto nebo Kazma. 🙄 Smysl žádný, humor žádný. Nápad neoriginální.
Přání Ježíškovi (2021)
Zase český průměr. Těch vánočních filmů už je xy, a stejně je to jedno a to samé furt dokola.
Roztříštění (2019)
Slušný napínák až do konce!
Hra na oliheň: Výzva (2023) (pořad)
2 * po první epizodě. Podle přítele odpad a to, co mi k tomu řekl, bych sem ani napsat nedokázala. Za mě blbost, ale tak jako zase proč ne. Proč neudělat soutěž podle něčeho, co se lidem líbilo?
Big Brother (2023) (pořad)
Přepnuto omylem, ale proboha, co to tam je za hrůzy?
Láska z donucení - Epizoda 1 (2022) (epizoda)
Viděn necelý první díl a stačilo. Extrémně dlouhé, x reklam, nudné a nezáživné, dabing nedobrý, dialogy to samé. Bohužel, momentálně se začínají vysílat čímdál větší turecké odpady:(
30 stříbrných - Pavučiny (2020) (epizoda)
Fajn začátek, fajn závěr. Ale jinak se to táhlo.