Recenze (703)
Deadpool (2016)
Opravdu jsem se nenudila, spíš mi to přišlo jako o něco kvalitnější Kick Ass.
Život Adèle (2013)
Na mě až příliš erotické, nicméně hodnotím jako celek. Krásný příběh dvou holčin, který ovšem začíná jinak, než by se mohlo zdát. Příběh mě dojal a poslouchat 3 hodiny fráninu byla paráda.
Jupiter vychází (2015)
Ošklivý Eddie, zorgoni a nějací vetřelci či co. Bohužel nuda a pro mě velké zklamání.
Sněhurka: Jiný příběh (2012)
Miluju různá zpracování Sněhurky. A tohle je určitě hned po originálu nejlepší už kvůli své originalitě.
Druhá šance (2004) (TV film)
Mnohem nudnější předělávka Pod jednou střechou
Ženy sobě (2011)
Blbost, která se snaží být vtipná
Metráček (1971)
Miloučká sportovní komedie, která mě asi nikdy neomrzí. Teta Lída a Bohoušek vynikající!
Merrie Melodies: Starring Bugs Bunny and Friends (1990) (seriál)
Našla bych doma plno nahraných dílů na kazety (snad i všechny)😀
Čarodějky (1998) (seriál)
Jeden ze seriálů mého dětství. Miluju magii a kouzla a lepší seroš na toto téma neznám. Do 4. série vynikající, pak už trošku slabší, ale i tak si ode mě holky zaslouží celých 5 *.
Soudce Alexandr (2017) (pořad)
Proč takové příšerné napodobeniny už né moc dobré Barbary?