Recenze (1 030)
Palm Springs (2020)
Klidná sranda oddychovka na omleté téma
Ďábel (2020)
Crazy, ale good... symbolismus...
Gekidžóban Made in Abyss: Fukaki tamašii no reimei (2020)
Stejně jako horory nemusím japonský fantasy...
Telefon (2020)
Jen jsem si potvrdil, proč nesleduji horory - jsou šílené a navíc se bojím :DD
Chicagský tribunál (2020)
Dobrý bestseller, kde systém bojuje se spravedlností...
Summerland (2020)
Hezky propojené příběhy lesbické lásky, války a příliš šťastného konce....
Vojenská pilotka (2020)
Podařený "indiánský" film, který natočil život sám....
Fízlové 3: Ve jménu zásad (2020)
Morálně nejednobarevnej film, opět spokojenost s polskou kinematografií... Shlédnu i předešlé díly...
Duše (2020)
Good movie, good theme, great animation.... něco kolem 3.5
The Windermere Children (2020)
Film z jedné části o holokaustu, ač-li žádné koncentráky neukázal, z druhé části o naději.... za 3.5 hvězdy