Recenze (1 030)
Rebeka (2020)
Slušně natotečený remake, teď nezbývá než se podívat na originál Hitchcocka.
Paul Gauguin (2016) (TV film)
Poutavé, faktografické a nadšením pro Gauguinovo dílo.
The Canyons (2013)
Takovej hodně divnej film...
Rose Island (2020)
Krásnej idealismus, bez kterýho by tenhle svět chcípnul na úbytě. Filmově dobře zpracované.
Podivné zahrady (2003)
Sladkobolné.... 3,5 hvězdy
LSD made in ČSSR (2015) (TV film)
Od Grofa jsem už něco přečetl, vyzkoušel holotropní dýchání a tento dokument mi doplnil mozaiku vědomostí.
Marco Polo (1982) (seriál)
Inspirativní i dnes pro leckterého cestovatele. Narozdíl od Polovi faktografické knihy je film hodně romantický.
Chlast (2020)
Thomas V a Mads M opět nezklamali, zdárně při tom sekundovali i další herci. Chlastáš jako Dán/nebo Čech asi stále platí...
Sex, drogy a daně (2013)
Zajímavý filmový počin, zvláštní dvojice "hrdinů", jsem trochu na rozpacích...
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Ach ta láska nebeská 😉