Oblíbené seriály (7)
Simpsonovi (1989)
Každý z dílů jsem viděl minimálně bambilionkrát a stejně si je vždycky rád pustím, to o něčem svědčí. Pro mě absolutně nejlepší seriál, kterému konkuruje jen futurama
Futurama (1999)
Spolu se simpsnovými top zábavnej kreslenej seriál. Hlavně Dr. Zoidberg a díly, kde se vyskytuje častěji jsou prostě úžasný
Lucky Louie (2006)
Jednoduše seriál pro kterej není nic tabu a dělá si prdel ze všeho...
Mistři švindlu (2006)
Nezbývá než čumět s otevřenou papulí co si lidi nevymyslí za podvody, a pokud je hustler proffík, obět téměř nemá šanci a dělá přesně to, co od nich švindlíř čeká. Paul, mistr s karetními i jinýmií triky, sexy Jessica která oblbne klidně jen vzhledem a Alex! Umět to, co například Paul tak se stěhuju do las vegas a za rok mám vyděláno víc než bych potřeboval na důstojný dožití
Zvířecí rekordmani (2002)
Které zvíře umí předvídat i 6 měsíců dopředu?Které je zaručeně nejpodivnější, nebo třeba nejnechutnější?Díky za to a jen více podobných dokumentů!
Vetřelci dávnověku (2009)
Myslím, že kdyby byla pravda jedna desetina toho, o čem teoretikové mluví, tak je to zásadní a za sebe můžu řct, že bych se divil, kdyby nebyla....