Recenze (5 266)
Meg 2: Příkop (2023)
Typický príklad choroby z pokračovania. Po obsahovej stránke veľmi slabé, miestami až detinské a totálne absurdné. Inokedy mi uletenosť nevadí, no to nebol tento prípad. Jediné, čo sa ako tak dalo, boli efekty a pár akčnejších scén. Veľmi slabý priemer. 50/100
Sněžné bratrstvo (2023)
Originál z roku 1993 bol síce lepší, ale toto spracovanie je dôstojným partnerom. Krutá dráma o prežitie, bohužiaľ s menším emocionálnym dopadom na diváka (až na ten koniec). Na druhú stranu, vizuálne spracovanie bolo slušné. Nadpriemer. 75/100
Země (2021)
To bola nádhera. Len človek a matka príroda, ktorá je tým najlepším liečiteľom na svete. Úžasné myšlienky a ešte krajšia vizuálna nádhera. Pripomenulo mi to YNP. Tak málo stačí na dobrý film. Silný nadpriemer. 85/100
Always and Forever Christmas (2019) (TV film)
Keby som si tento film pozrel mimo obdobia Vianoc, tak je to jasný odpad. Nezáživná taškarica s večne vysmiatymi tvárami a mužmi bez gulí. Ale keďže sú tie Vianoce, tak aspoň ten podpriemer. Čaro Vianoc je zachované :) 30/100
Oppenheimer (2023)
Veľká bublina, ktorá ale tak trochu spľasla. Za mňa nevyužitý potenciál ohľadom zaujímavého životného príbehu jedného geniálneho vedca, ktorý bol utopený v politikárčení, ktorému nebolo konca kraja. No skrátka, pre mňa hrozná nuda. Je to škoda, pretože je to z môjho oboru. Ale technická stránka, hlavne tá vizuálna, bola spracovaná naozaj pôsobivo. Lepší priemer. 65/100
Duše (2020)
Oceňujem pointu o zmysle života, ale jej rozvinutie do príbehu ma teda veľmi nenadchlo. Grafika pekná, ako vždy u Pixar. Slabší priemer. 55/100
Ženská na vrcholu (2019)
Človek sa nestačí čudovať, akej sračke sa dokázali prepožičať inak fajn herci. Škoda túto miliónkrát ojazdenú klišé hovadinu aj komentovať. 20/100
Benedetta (2021)
Snáď iba Paul Verhoeven dokáže spracovať vo filme prvky sexuality, homosexuality a náboženstva, dať to dohromady a ponúknuť divákovi výtvor, ktorý neurazí a na ktorý sa veľmi dobre pozerá. Rovnako aj samotný príbeh zaujal. Na druhú stranu, u tohto režiséra som zvyknutý na onakvejšie diela, ktoré sa neboja ísť ešte do väčšej hĺbky. Napríklad Turks fruit. Ak ste sa namlsali týmto, rozhodne vyskúšajte turecké ovocie :) Nadpriemer. 75/100
Úsvit (2023)
Citlivá, ožehavá téma, len zasadená do inej doby. Príbeh je slabý, ako sto krát uvarený čaj. Na druhú stranu je ale veľmi zručne natočený, potešili aj Tatry a rozosmiala jedna scéna, v ktorej hlavná hrdinka odpálkovala jednu pizdu. Priemer. 60/100
Ztracená budoucnost (2010) (TV film)
Dal som sa nalákať, aj keď vlastne bolo jasné, že to bude kakačka. Jediné čo je na tomto dobré, je celkom zaujímavý námet. No ale to spracovanie.... katastrofa je slabé slovo. 30/100