Poslední recenze (56)
Thor: Láska jako hrom (2022)
To měla být parodie nebo?
Moonfall (2022)
To byla hrozná srač.. přitom ta sci-fi myšlenka není úplně blbá, ale tím zpracováním se film posouvá do nějaké střiho-mánie a kvality dialogů z rádoby vtipného seriálu na Nově...
Červený střevíček a 7 statečných (2019)
Opravdu nevím, co bylo horší z toho všeho špatného, ale do kvalitního animáku to má opravdu daleko.