Recenze (184)
Stranger Things (2016) (seriál)
https://www.youtube.com/watch?v=FpHNlx0pPIU&index=1&list=RDFpHNlx0pPIU !-Seriálový skvost-!
Elfen Lied (2004) (seriál)
:(
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Čekal sem od toho opravdu hodně ale to co sem dostal byl totální mega namrd!!!
Conan (2010) (pořad)
Největší hláškař pod sluncem!!:)
Pro pár dolarů navíc (1965)
Asi můj nejoblíbenější western...Sergio i Ennio se tady opravdu ukázali!!! !!Bravo!!
Neviditelný útočník (1998)
Jediný v čem je Dudlíkof dobrej je v reklamách na Coolu když si znej dělaj prdel:)
Suburra (2015)
Užasnej film s kulervoucím soundtrackem od M83(sice již použitým ale stále dobrým) co k tomu dál dodat??snad jen must see!! a estě......Hodně vody a estě víc krve!!!:)
Osm hrozných (2015)
Qčko furt umí!!!
Hyena (2014)
Hodně pomalej film kterej vlastně ani neskončí!! vidina Ralfovejch filmů znatelná...
Sicario: Nájemný vrah (2015)
https://www.youtube.com/watch?v=Hdm5EkaPdeY ....Amazing!!