Recenze (143)
Bojovník (2019) (seriál)
1. Séria 6/10, 2. Séria 7/10
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
1. Séria 7/10, 2. Séria 8/10, 3. Séria 6/10, 4. Séria 6.5/10, 5. Séria 9/10
Omámení a zmatení (1993)
Dokúrený McConaughey ("Watch the leather, man!"), krásna Milla Jovovich (ehm jailbait) a hudba od Deep Perple, Black Sabbath, Sweet, Aerosmith... Sign me up!
Mandalorian (2019) (seriál)
1. Séria 8/10, 2. Séria 8.5/10
Fargo - Země vražd a únosů (2020) (epizoda)
This ain't it, chief.
Banda - Série 2 (2020) (série)
Wow faktor prvej série sa tentokrát nedostavil a tak je to s prižmúreným okom na veľmi slabé 4 hviezdy.
Batman (1992) (seriál)
Meh, nejako ma to neoslovilo ani po pozretí polovice prvej série. Dve max tri epizódy stáli za pozretie.
Batman (1966)
Toto bol celkom weird shit. Alebo to len extrémne zostarlo za toho pol storočia.
Poslední představení - Episode VIII (2020) (epizoda)
Každou epizódou to ide hore, neskutočná nálož. Ani si nepamätám kedy mi naposledy takto orosilo oči. 45 is not 23!
Poslední představení - Episode V (2020) (epizoda)
Keby sa vystrihla tá zbytočná politika, ktorú američania všade nasilu tlačia tak by to bola pre mňa zatiaľ najlepšia epizóda. Takto je z toho zatiaľ najslabšia časť, no stále za 5*, pretože prvý krát vidíme dream team na olympiáde v mojej milovanej Barcelone. Jordana, Pippena, Magic Johnsona, Larry Birda v jednom tíme nikde inde nenájdete.