Recenze (898)
Andílek na nervy (2015)
38% ???? Za 14leteho smrada,kterej vyžaduje vykání? Nejdřív bych ji tykala a pak ji rozkopala ksicht..a tomu magorovi Hrachovcove taky... nové české dno...ani nejde vypsat,co vše je špatně, protože špatně je vše...
Hellboy: Královna krve (2019)
špatný hodně špatný...totální absence dialogů, hnusné masky, děj nuda a o digitálních úpravách a hudbě ani mluvit nebudu..největší hřebík do rakve bylo totální zpizdění prof.Brooma a vykrádání předchozích dílů.....tohle není Hellboy.....oká,takže z jedné hvězdy to snižuji na odpad po zprávě od Merlina,že Hellboy je potomek Artuše...jděte s tím do prdele vážně...
Kafe a cigára (2003)
umělecké ztvárnění perfektní,ale musím dát jen tři hvězdy za opravdu pekelnou nudu některých dílů...souhlasím se zde vyjádřeným názorem, že i pěkně ztvárněný dialog o hovně je stále dialog o hovně...navíc tři hvězdy je i tak moc, za tu HNUSNOU břečku-studenou a odpornou- které v USA říkají káva :)
Star Trek: Of Gods and Men (2007)
myslela jsem si, že je to parodie a dle komentářů zde vidím, že jako fakt neni??? že tam nejsou drahé triky mi nevadí,ale co ty HERECKÉ VÝKONY?? nic amatérštějšího jsem nikdy neviděla- co jako ten asiat v flitrové vestě a mikádem???
Hotel Transylvánie 3: Příšerózní dovolená (2018)
pěkné, za pár hodně dobrých vtípků tři hvězdy - viz. děda Drákula, Slinta ..
Srdečně vás vítáme (2017)
jelikož pracuji a pohybuji se velmi blízko brněnského Bronxu uplně neuvěřitelně mě to sra...iritovalo :D navíc když se odprostím od děje,tak jsem se moc nezasmála,takže jako komedie to u mě bohužel nefungovalo..myslím,že Francouzi mají zlatou éru komedií za sebou..
Vodník (2019) (seriál)
barevné ladění mi nevadilo,pouze podtrhovalo dané situace - bílé světlo evokovalo horké léto, červené světlo krev, zelený plastový závěs a světlo které jím procházelo bylo úžasné...děj chytlavý a bez hluchých míst...za mě plná palba hvězd
Hra o trůny (2011) (seriál)
narovinu...pět hvězd za úvodní titulky s hudbou....to je majstrštyk......po shlednutí půlky čtvrté serie teď snižuji z pěti na tři za právě úvodní titulky a hudbu,ale to hlavní co se hodnotí - děj je opravdu fantazy telenovela...navíc,narovinu mě pan spisovatel pěkně nas..l,když jsem se po přečtení asi 5milionů stránek-mnoha velmi zbytečných- dobrala konce asi páté knížky a bylo mi od půjčovatele knížek sděleno,že zbytek jaksi ještě není dopsán a vymyšlen..to si jako dovolí? vydat poslední knihu v roce 2011 bo kdy a od té doby nic? podotýkám,že děj v knihách se dostal někam do poloviny příběhu teprve- vše rozehrané a nic dokončené - no já být skalní fanoušek,tak už má dědek meč vraženej v zadku...tohle by si můj Terry Pratchett nedovolil :D
Kdyby mě zabili... (2011) (TV film)
z té pravdy mrazí...výborný dokument, který jen potvrzuje pravdu, že se máme ještě hodně co uzdravovat z pokřivené totalitní výchovy minulého režimu, nejen my,ale i naše děti i vnuci...musím ovšem smutně uznat,že to překabátění komunistům vyšlo - splnili plán a ještě překročili :(...pokud toto čte nějaký učitel,prosím, zařazujte takovéto dokumenty do výuky,jinak se toho nezbavíme..
Když draka bolí hlava (2018)
proč opět odpad? jsem asi náročná na pohádky....tato má OTŘESNÝ scénář - nuda a navíc neustálé tancování na louce ( ani nevím kolik, 10 sezón ??? ) a tak okaté dějové chyby,že ani dětem to snad neujde - konkrétně princovo vyloženě roztržené stehno, na které si posadí princeznu,aniž to zabolí a hned nato začně tancovat, otřesné ale opravdu neposlouchatelné dialogy, otřesné herce - viz. dementní princ v podání jakéhosi Jablonského - tento chlapík by opravdu neměl hrát- dále královna Brožová je taky na přesdržku a Šimůnek jako král taktéž...dvouhlavý drak,to je dílo snad po dvaceti tripech s litrem vodky dohromady a animace jednohlavého je taky tragická...a k nesmrtelné mumii Káji se ani vyjadřovat nebudu...horší jsou už jen filmy a písně Michala Davida..