Recenze (4 673)
LEGO® příběh 2 (2019)
Nic tu není boží, ale sranda to docela je. Písničky jsou super. Čekal jsem horší nastavovanou kaši a vlastně se pokračuje tam, kde se minule končilo. Nápad s Duplem není vůbec špatný. Emmet se potkává s Rexem a rozjíždí se spirála dalších ztřeštěných událostí, které jak jinak můžou zničit celý lego vesmír. 70%
Metallica - koncert v Nimes (2009) (koncert)
Dodnes si přesně pamatuju, když jsem si domů donesl kazetu s Ride the Lightning a zjistil jsem že Metallica nerovná se pouze Enter Sandman nebo cajdák Nothing Else Matters. Tehdy zhruba v roce 97 jsem si nedokázal představit že tady Metallica bude zaprvé tak dlouho a že za posledních 20 let nahraje pouhá tři, dalo by se říci spíše průměrná alba. Takže svůj nejblíštivější odkaz stihla světu zanechat za prvních 8 let, kdy nahrála pětici nezapomenutelných alb, obsahující hity, které přetrvaly věky. Na koncertu je samozřejmě znát, že jakmile spustí One, Master of Puppets nebo Dyers Eve. Lidé se těší právě na tyto hity. Skupinu následně vytleskají fanoušci, aby se Metallica vrátila zpátky mnohem uvolněnější a hlavně spustí prastarou dvojici Motorbreath a závěrečnou Seek and Destroy. Nikdy moc nechápu proč na koncertu hrají cover Stone Cold Crazy. Bez ní by se setlist podle mě klidně obešel. Zpočátku chladný dojem se ve finiši změnil na hřejivé zjištění, že Metallica stále ještě umí být vstřícná k publiku a tedy že její koncerty nejsou jen pouhý kalkul a nutné zlo. 85%
Ticho před bouří (2019)
Zbytečná přísnost zdejších uživatelů. Sice jsem fakt nečekal že tuňákové dobrodružství najde pointu v Truman Show, ale minimálně Matthew předvádí svůj neskutečně vysoký herecký standard. Chápu že někoho dokáže naštvat, když s ním tvůrci takhle nekompromisním stylem vyběhnou, ale já nějaké otočení kormidla začínal tušit, přecejen bylo spíše zvláštní že si to pořád pevně plulo stejným směrem. 60%
Na Hromnice o den více (1993)
Když ne nejlepší tak minimálně nejkvalitnější romantická komedie, kterou jsem kdy měl možnost vidět. Až po 26 letech jsem dokázal plně docenit příběh, kterak se Bill Murray budí každé ráno zprvu s hrůzou, později v naprostém odevzdání v městečku Punysutawney, aby navštívil sviště Phila. 100%
Modré diamanty (2018)
Nečekejte Johna Wicka, ve filmu je jediná přestřelka. Spíše se sází na pomalé tempo. Keanu v trošku netradičním filmu plném ruských velkých duší. Společnost v Rusku mu dělá krásná Ana Ularu. Není to žádná pecka, ale čekal jsem to horší. 50%
Apostle (2018)
Za horor bych tohle neoznačil. Spíše za film s hororovými prvky. Každopádně Evans se dokázal zase trošku jinak přiblížit Zahlerovi a jeho Bone Tomahawku. Apoštol je krásně nečitelný Netflixovký snímek, kterému jsem tipoval malinko jinou zápletku, ale nakonec to zase tolik nevadilo. Lepší herci by určitě nebyli na škodu a brutalitu si Evans dokázal bezproblému udržet. 70%
Úžasňákovi 2 (2018)
Dvojky jsem se poměrně obával. Zbytečně. Není to sice taková pecka jako kdysi jednička, ale pořád se jedná o dost kvalitní přídavek. Docela se i divím že se na druhý díl čekalo tak dlouho. Rozhodně spolu s Toy Story nejzajímavější série, která není nějak moc dětská. 75%
Maléry pana účetního (1980)
Potřebuju si zvyknout. Jisté kouzlo musím téhle blbosti přiznat. Nejvíce se mě líbily dietní scénky. Naopak největší trapárny byly věčné narážky na ošlivost dcery a manželky. To bych označil za dosti ubohé.
Nelegální obchod (2019)
Stívn se objevuje na scéně stále méně a méně. Vlastně by se tenhle film ani nedal nazvat Segalovkou. Máme zde nějaký super über tým, který se zaměřuje na potírání obchodu s životními orgány. A to je tak zhruba všechno co se k tomu dá napsat. Dvě akce, kýbl nudy a ztěží jeden tlouštíkův souboj. 10%
Formule! (2001)
Ještě že o pár let později vznikli špičkoví Rivalové. Tyhle vítězství o centimetr nebo když jedním předjížděcím manévrem dokáží dva jezdci předjet zhruba 6 vozů vypadají dost nereálně. Nevím proč Stallone k tomuhle poskytoval scénář. Asi se musel dost nudit. 45%