Recenze (26)
Absurdistán (2006)
Rozhodně zajímavá myšlenka... ale už po polovině jsem se tak nudil, že se nedá slovy vyjádřit moje radost, když to skončilo...
Fontána (2006)
Pokud by film končil již v okamžiku, kdy tomu španělskému chlapovi u stromu života vylézají kytky z břicha, určitě bych dal pět hvězdiček.... ale další "konce" filmu se MĚ zdály zbytečné a nevkusné...
Godzilla (2014)
to byla sračka jak nikdy... byl to motýl nebo netopýr? godzila byla drak? bylo to nudny i čtyřikrat rychleji a dvakrat jsem u toho usl... gereth edwards fakt teda umý točit filmy, to byla užasná pecka. To bylo horší než od Asylum, připomělo mi to filmy typu megažralok vs obří chobotnice atd...
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Pro někoho super film, pro mě neuvěřitelně dlouhá expozice, kde jsem skoro zemřel...
H2O: Stačí přidat vodu (2006) (seriál)
Vubec se mi nelíbila ani jedna z nich...
Chraň nás od zlého (2014)
To byla uplně pecka... jak jsem byl nadšenej ze Sinistera, tak jsem nadšenej i z tohoto... ten chlap prostě umí točit filmy.
Jasmíniny slzy (2013)
Tak tenhle film byl velmi shit... takovou sračku jsem už hodně dlouho neviděl.. nemám opravdu nic dobrého, co bych k němu našel.
Já, truchlivý Bůh (1969)
Film byl o mnoho lepší, než literární předloha.
Kazatel (2011)
Barvy i celková atmosféra byly tak naprosto super, že jsem celou dobu snad ani nedýchal.... konec jsem teda čekal o hodně lepší. Nejsympatičtější postava mi byl ten upír s kloboukem, který je nejen tak šíleně cool a sexy, že bych po něm bez váhání skočil, ale přišel mi taky jako jediný správný a spravednivý, který měl "spasit svět". Skoro jsem se rozbrečel, když zemřel, protože kdyby přežil, určitě bych dal pět hvězdiček.
Kmotr (1972)
Snad je to tou dobou, ale přišlo mi to neuvěřitelně utahaný... a chvílema jsem se úplně ztrácel v ději.