Recenze (331)
Vztekle tvá (2005)
Neobyčejně obyčejný příběh - neobyčejný film. Cením pro jeho vyšperkovanost. Vtip, drama, poctivá režie a skvělé herecké výkony. Takhle nějak má vypadat filmová oddychovka.
Mokřina (2014)
Atmosférické a zajímavé dílo s perfektním vykreslením psychologie hlavních postav. Na konci mi dala trošku zabrat pointa (co kdo proč), ale po chvilce mi to došlo, a tak chválím i neprvoplánovost. Skvělá režie, kamera a výprava.
Tlumočnice (2005)
Ten film, kdy nemáte šanci pořádně rozumět té politické lince, ale stejně vás to vtáhne.
Výkřik ve tmě (1988)
"budeme vděční, když si veřejnost uvědomí, co znamená nevina pro nevinné."
Poslední traper (2004)
Me gusta, krásné.
Zátopek (2021)
Dobré pokoukáníčko a krásné posloucháníčko (moc povedená hudba).
Odpočítávání (2010)
Solidní porce napětí, dramatu a akce. Film nabádá k zamyšlení nad dilematy.
Kde je moje tělo? (2019)
Krásná animovaná práce s velkým potenciálem, ale příběh mě neoslovil a trochu i nudil.
Kyslík (2021)
Nakonec zvedám ze tří na čtyři hvězdičky. Jedná se o zajímavý a zapamatovatelný sci-fi kousek.
Země naděje (2012)
Typicky americký produkt - flanelové košile, karaoke bar, národní vlajky, sentimentu plný pytel, ale nakonec prázdný efekt.