Recenze (331)
Joker (2019)
Toto mě docela míjí. Afektované psycho.
Mezi vlky (2011)
Není to kdovíjaký filmařský skvost, ale z hlediska duchaplného, citlivého příběhu a krásných detailů mě to odzbrojilo a nemohla jsem se ubránit ani slze dojetí. V jednoduchosti je síla.
Ornitolog (2016)
Masochismus v obskurním filmovém kabátě a obsedantním artovém hávu. Nic moc pro nemasochistu.
Temný úsvit (2006)
Vyprázdněte, co je plný. Naplňte, co je prázdný. A podrbejte se, kde to svědí.
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Bejkárna a ujetina, jejímž výsledným produktem je humor. Proto lze film označit za stylový popcornový biják.
Moje mistrovské dílo (2018)
Vytříbená filmařina a poutavý, zajímavý příběh. Pohoda jazz.
Kikudžiro (1999)
První polovina nuda, průměr. Potom ale Kitano nasadil vtip, poťouchlost a dotáhl filmový zážitek.
P.K. (2014)
Bžunda, zvláště v prostřední části. Filmařsky to sice odpovídá Bolywoodu, ale scénář se povedl a pobavil.
Jîn (2013)
Lidské válečné drama zachycené ve filmové poezii. Odzbrojující poselství a dechberoucí umělecký zážitek.
Blíženec (2019)
Šplouch, šplouch. Angimu šplouchlo na maják. V koutku duše bych pochopila, že se pro jednou přiklonil k hrdlořezové kasové malomyslnosti, ale Ang toto nemá zapotřebí. Kasu mu s pevnou jistotou drží jeho nekulometová lidská témata, pro které ho chovám v úctě a oblibě. Proč tedy tento kousek? Zdá se to být zbytečným a nelogickým počinem.