Recenze (93)
Dožeň, co se dá! (1999)
Ale tak co by ne...Nebudu si hrát na mistra světa,který hledá ve všem Formana...:-))Ten nápad byl fajn a vidět se to rozhodně víc než dalo...
Hořký měsíc (1992)
Skvělá knížka a "Romanovi" se to povedlo dostat na obrazovku...E. Seigner je strašně zvláštně sexy...Neumím to popsat.Ale dokázala dokonale zahrát "osudovou ženu"....Když tančí před svým mužem....OMG!!!!
Kmotr (1972)
Tu knížku fakt miluju...Nedokážu spočítat kolikrát jsem to četl...Znám jí skoro nazpaměť...Snad jen KRÁL KRYSA se s ní může měřit...Dvě nejlepší knížky na světě...Tenhle film je skvělej...Jenže já prostě vidím Lucu a Michaela jinak...I Sonyho...Snad jen Clemenza odpovídá....Tessio má mít podle knihy "Vražedný výraz zmije"...Luca Brasi by neměl být mentálně postiženej...A Don by asi neměl být tak vyžranej....Přesto je to úžasnej film,napsaný podle nejlepšího svědomí podle předlohy a musíte ho vidět....Ale přečíst si knížku taky není od věci....Ať se rozhodnete pro jakoukoliv variantu nebudete litovat....
Prime (2005)
Původně jsem dal čtyyři,ale teď jsem to viděl znovu a kvůli Meryl musím tu hvězdu navíc přidat...Je fantastická..Díky ní teď nenávidím svojí matku mnohem víc...:-)) ANO mamčo,JE TO VŠECHNO TVOJE VINA....:-)):-)):-))Ano,správně,to je u nás jedináčků běžný,tak to neřešte...:-))
Za plotem (2006)
No,abych nedal dvě stars,tak si furt musím říkat,že je to pro děti...Morální rozměr tam byl..Ukradl to medvědovi a chtěl využít zvířátka,aby mu zachránili život...JÓ,FRAJER....Dobře ty...Mývale...:-))Jinak pro dospělé ztráta času...
Když si Chuck bral Larryho (2007)
Jééé...To byla fajn oddychovka,dokud nedošlo k posledním deseti minutám u soudu...SPOILER....Všichni se zaručili za všechny,většina se přiznala k odlišné orientaci a soudce se pousmál...Asi většina z vás to "štěstí" být u soudu v některém státě USA neměla,ale věřte mi,ža tekhle to tam fakt nechodí...A nikdy chodit nebude...
Kokosy na sněhu (1993)
No,že bych s toho lezl po zdi,tak to ani omylem,neurazí to,ale ani nijak šíleně nepobaví...Klobouk před originálem,kteří skončili v roce 1992 před USA a Francií a dokázali,že nejenom Usain Bolt a ostatní atleti z Jamajky můžou uspět na olympiádě...A hlavně zimní....
SuperStar 2013 (2013) (pořad)
Nechápu,co je špatného na tom,dát šanci mladým klukům nebo holkám,zviditelnit se a stát se profesionálním zpěvákem(zpěvačkou)...Všem kdo to hodnotí jako ODPAD položím jednu otázku...Váš syn,(dcera) umí celkem slušně zpívat a baví je to,tak co jako rodič uděláte???Budete jim bránit v účasti...????Třeba je to jejich sen...Když to nevyjde,tak se nic neděje,pořád může dělat automechanika,nebo cukrářku,ale nevím,proč je tu taková odpadová hysterie.....
Hon na myš (1997)
Původně jsem dal jednou tolik,ale teď jsem to viděl znova a těch šest dobrých gagů plus nádherná myška si to nezaslouží....Dva a půl je maximum...
Ponorka U-571 (2000)
Celkem dobrý film,ovšem nečekejte realitu a už vůbec ne historickou pravdu...