Recenze (2 468)
Spor (2020)
Mělo to slušný potenciál pro povedenou konverzačku. Námět nebyl zlý. Ale provedení je nejdřív slabé a pak už jen trapné. Byl tam i pokus vytěžit multikulti složení večera, ale to taky humorně nefunguje, snad kromě toho, kdy Jack najme na přehrání ultra-černocha. Po cca 20. minutě už jsem se nezasmál. Je mi líto. Zbytečný film.
Persona non grata (2021)
Hrozně civilně podané celé to moderní cool pokrokářství, které je ve skutečnosti jenom póza. A doma na vsi se to ukáže naplno. Super film.
Komorník (2013)
Foresta Whitakera mám jako herce děsně rád, ale tenhle film nezachrání ani on. Největší prokletí je, že je strašlivě schématickej a proto předvídatelnej a nudnej. Kromě toho musím férově dodat, že téma černošské emancipace mě z historického pohledu nijak zvlášť nezajímá.
Roztříštění (2019)
Z filmů od Netflusu asi zatím nejlepší. Dobrej film, kde si člověk skoro do konce nemůže být úplně jistý, co se to vlastně stalo a proč.
Kurz manželské touhy (2021)
Já jsem vlastně spokojenej. Není to trapný, není to přehnaný, herci i vtipy fungujou. Asi si to umím představit bez té kriminální linie, ale nevadilo mi to. A PP tu byl taky vkusnej.
Maturitní ročník (2022)
Chybí tomu humor. Ale zase je to vyvážené a netflixově korektní. Zbytečný film. Ztráta času.
Iveta (2022) (seriál)
Kdyby Iveta v reálu vypadala tak, jako tady, nikdy by žádnou kariéru neudělala. Je mi líto. Jinak k seriálu asi tolik: Vypadá to vopravdu jako z 80. let a mladej Brzobohatý-Gregor-Kuchař jako Štaidl je naprosto super. Tím bychom měli výčet kladů hotový a můžeme se pustit do výhrad. Největší je, že Iveta B. měla samozřejmě hezký soprán, ale hlavní důvod její kariéry bylo, že působila mimořádně přitažlivě, jednoduše sexy. A Fialová je prostě úplně jiný typ. Proč ji asi tak pořád volali producenti? Možná by to líp fungovalo, kdyby hrála Ivetu Pagáčová, byť by musela trochu snížit váhu (ale pozor! Ona je hezká, tak jak je, takže jen kvůli hraní Ivety). Hudebně je to otřesná sračka, ale za to seriál nemůže. Za co může, je nuda. Myšlenky a dění na pět minut se tu natahují na hodiny. Možná měli tvůrci spíš skočit po období, kdy se kolem Ivety točily takové osobnosti, jako Macura, Rychtář nebo tajemný hrabě Martucci. Taky by to bylo blbý, ale aspoň by to odsejpalo.
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Dal bych to odpadu už za scénář. Přepisování historie s Londýnem 19. století plným africké šlechty a emancipovaných žen, to už je jen třešnička na tomhle dortu z odpadků.
Kapela přijela (2007)
Nechci tomu křivdit, atmosféra je fajn a vtipy jsou zvlášť na začátku povedený, takový nenápadný. Ale čím dál víc to pak je trochu nuda a trochu předvídatelný.
Defending Jacob (2020) (seriál)
Není to špatný, ale jako spousta současných seriálů se to na můj vkus moc táhne.