Poslední recenze (36)
Sněhulák (2017)
Zajímalo by mě, pod vlivem jakých drog Alfredson byl, když se film vytvářel. Jasně, nejlepší bude celou zápletku od základu změnit k horšímu oproti předloze a ještě dodat mizernej střih, ať to má fakt grády. Sněhulák se vážně nepovedl a všech, kteří nečetli knihu a viděli film je mi upřímně tak trochu líto.
Stůj při mně (1986)
Po dlouhé době jsem viděl film, který mě oslovil natolik, že si zaslouží 5 hvězd a komentář. Mrzí mě snad jen to, že jsem ho objevil takhle pozdě. Byl to poutavý klukovský příběh o velké výpravě (kterou máme za sebou asi všichni) a já se celou dobu skvěle bavil. Wheaton a Phoenix tvoří skvělé klukovské duo a tak kvalita snímku jen vzrostla.
Drahokam (2019)
Hektický a energický, takový je Sandler v Uncut Gems. Musím říct že mu role trochu šíleného židovského obchodníka celkem sedla. Film má hodně rychlé tempo a některé pasáže jsou díky tomu bohužel celkem zmatené, hlavně v první polovině. Jinak ale solidní jízda ve které Sandlera snad poprvé vidím hrát něco jiného než infantilního dospěláka.