Poslední recenze (6)
Kravaťáci (2011) (seriál)
K tomu seriálu sem se náhodou dostal v žebříčku hodnocení a nevěděl jsem úplně co mám čekat ,ale hned po prvním díle mi bylo jasné proč má takové hodnocení. Hned od prvního dílu mě příběh naprosto pohltil , hlavně charizma které mají všechny postavy. Těšil jsem se na každý další díl a doufám že třetí série nezklame , těším se na ní jak malej kluk :D
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Příznivci klasické mafie která působila v 50 letech bude nadšen ,při sledování filmu jsem si připadal jak když hraji hru Mafia a byl jsem příběhem naprosto pohlcen. Klasická mafie která střílí po ulicích ,podmazaní policajti a móda klobouku a dlouhých kabátů. Velmi kvalitní podívaná kterou každému velmi doporučuji.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Film je hned od začátku velmi zajímavý a jeho děj vás velmi rychle pohltí. Charizma hlavní postavy je úžasné. Dle mého názoru jsou to dvě hodiny velmi kvalitní podívané a naprosto jistě si zaslouží 5 hvězd.