Recenze (218)
Stroj času (2002)
Človek podvedome cíti že ten film nesie nejaký odkaz. Ale skvele to maskuje a tak je z toho bohužiaľ dosť nudná a niekedy veľmi nedotiahnutá čudnosť.
Byl jednou jeden král... (1954)
Toto je klasika, ktorú cez Vianoce proste človek musí vidieť ináč to nie je ono. Herecký koncert pánov hercov a hlášky, ktoré podvedome každý používame. Samozrejme "přiměřeně".
Belphegor: Fantom Louvru (2001)
Vcelku nuda, jediná pozitívna vec je Sophie Marceau a Frederic Diefenthal.
Banditi (2001)
Film v podstate ťahá herecká trojica Wills-Thorton-Blanchett. Zdarne sa rozvíjajúci príbeh sa vynikajúco ukončí a zostane pocit dobre zvolenej zábavy.
Atlantida: Tajemná říše (2001)
Veľmi pozerateľný animák... ale deti asi veľmi neosloví. Kopa nápadov a vtípkov sa cení.
Jak přicházejí sny (1998)
Vizuálne fantastické dielko, za ktorým sa skrýva silný príbeh.
28 dní (2000)
Vcelku pozerateľné, najlepšie z celého filmu aj tak vyznel Steve Buscemi.
Past (1999)
Tento film ma už mnohokrát výborne pobavil. Čím to bude? Zrejme má tie správne ingrediencie namixované "just perfect". Asi že hej.
60 sekund (2000)
Naozaj nevidím dôvod prečo by mal niekto tento film pozerať, keď sa nevyžíva v autíčkach. Ale keď áno, nech sa páči, šmakujte.
Formula 51 (2001)
Celkom dobrý "vodvaz" a navyše mám strašne rád anglické filmy s anglickou angličtinou, k tomu miestami typický anglický humor a je to super.