Poslední recenze (42)
Počátek (2010)
Krom originálního námětu, zpracování a kamery.... ta hudba. Dělá z toho mistrovské dílo.
Kosmo (2016) (seriál)
Já nejsem zrovna na komedie a český už vůbec, ale tohle se fakt povedlo. Břitká satira o pěti dílech je tak akorát a utahuje si ze všeho a všem v takovým tempu, že jeden žasne, co dovedli autoři stvořit. Srovnání s Jistě, pane ministře je tu naprosto na místě
Matrix Resurrections (2021)
Wachovski si měl.... s prominutím nechat ptáka, tohle nemělo koule. Když jsem po sedmý slyšel něco o binárnu, už to bylo otravný. Ale k věci, dobrou hodinku se jaksi vysvětluje a napojuje na to, co se předtím zdálo jako uzavřenej příběh, navíc docela ubohým stylem, až to místy připomínalo Deadpool zkříženej s puberťáckým seriálem. Akční scény byly odfláknutý a jedinou malou novinkou - lidi jako bomby. Matrix 1 byl nádhernej taky proto, jak atmoška s hudbou hrály krásně dohromady a tady to zabily na 0*. Scény v japonským vlaku vypadaly, že si jen režisér chtěl sjet nakoupit do Japonska, psychologie postav nula a ..... ona "romantika" flashbacků - momentek ke starším dílům je dvakrát třikrát milá, ale po stosedmnáctý když vidím náboje padající z vrtulníku.... si říkám, sakra, to jsem měl jít na jedničku a radost by mi to udělalo větší. Závěr byl ubohej, souboje lowcostový a přitom stačilo jen pořádně oprášit dvojkový úvodní bitky. Votrhanej francouz, scénka s jahodou, generálčino dvojí kázání neukázněným vojákům..... what the f***. Matrix 4 vykradl sám sebe, brutálně a odfláknutě, čekal jsem, že půjde kvalita dolu, ale tohle jsem fakt nečekal. Nedokončený výhrůžky francouze a narážky na vědmu dávaj tušit, že se možná ještě pokusí o pětku. Po zklamání ze SW 7-9 z toho zbyde vlastně jen pachuť, že ani nejslavnější nejkultovnější značky.... prostě dnešní hollywood neumí důstojně resuscitovat. Sbohem Neo.