Oblíbené filmy (8)
Všichni dobří rodáci (1968)
Tintinova dobrodružství (2011)
Hrozně mě mrzí, že se tenhle film nenarodil v jinou dobu, možná by nebyl tak přehlížený. Navíc mám za to, že je i poměrně neprávem kritizovaný, protože je kritizovaný zejména dospělým divákem. Můj nyní pětiletý synek si projekci tohoto filmu žádá v cca týdenní frekvenci a tak (nejen za něj) uděluji pět hvězd, stejně jako je dám všem dílům Indiana Jonese nebo Zpátky do budoucnosti a spoustě dalších kravinek o které se Spielberg třeba jen otřel...
Návrat do budoucnosti (1985)
Její alibi (1989)
Seleck a Pořízková; báječná dvojka a možná dost blboučkej film. Ale já ho prostě miluju.
Zlatý kompas (2007)
Drž hubu! (2003)
Asi by se měly rozblikat varovné majáky na sociálce, ale tenhle film miluje celá naše rodina, včetně naší mladší dcerky. Rena milujeme, Depardieu nepatří k mým oblíbencům, nicméně v této komedii úžasný. A Malo moc prostoru nedostal, nicméně standardně výborný.