Recenze (7)
Lovec rybích obrů (2015) (seriál)
nejlepší seriál když jsi stoned
Díky za ty dary (2012)
to "tati!" mě odrovnalo
Sergeant Slaughter, My Big Brother (2011)
Měl na to jen 12 minut, ale i přesto se svlíknout stihnul. Tenhle krátkometrážák je velmi zajímavej, dobře zahranej a rozhodně v těch 13 minutách (i s titulky) nenudí.
Bronson (2008)
Vizuálně super, Hardy jako obvykle úžasnej výkon, akorát ten příběh je takovej.. noo.. o čem to přesně je? Návod jak se ve vězení neztratit?
Tohle je válka! (2012)
Typická romantická komedie o ničem, prostě film na oddech a na zasmání. Jooo, ale vtípky dobrý!
Ďáblův dvojník (2011)
Krásná ukázka Dominica Coopera. Latif a Uday - naproto odlišné osobnosti. Nemluvím o jejich charakteru, ale o ztvárnění. Zuby a vlasy také udělaly rozdíl, ovšem ne nějaký zásadní. Dominic zahrál každou postavu jinak, tak jak měl. Až se mi chvílemi nechtělo věřit, že to hraje jen jeden herec. Za jeho výkon klobouk dolů.
Hotel Transylvánie (2012)
Bohužel, film pro mě byl zklamáním. Ano, některé scény opravdu stály za to, ale stejně. Animáky tohoto typu "fakt žeru" a na Hotel Transilvania jsem se moc těšila, ale bohužel jsem ho přecenila. Mladšímu bratrovi se opravdu líbil, takže na to už nejspíš prostě jen nemám věk:)