Recenze (269)
Paralelní matky (2021)
Postupne to naberalo etno črty...
Nightlife: Na tahu (2020)
Victoria nezdolaná, ale Nightlife nerobí jej ani sebe hanbu, strhujúce naháňačky (aj hudobne) a zábava navyše.
#jsemtady (2019)
Francúzsky uhrančivé, kórejsky smutné.
Zlo s lidskou tváří (2019)
V krajine za siedmymi horami a siedmymi riekami kde aj beštie sú milované...
Spolujízda (2019)
Vymodlikali si ich.
Gloria Bell (2018)
Skromná a úprimná vzťahovka.
Přebytečný člověk (2001)
Zúfalá komédia, Sorrentina mám rád, tu sa ešte len rozbiehal, ja zas trochu brzdím.
Sestra (2018)
Od začiatku mi to pripadalo riadne dementné, aj keď originálny záver ma prekvapil.
Studená válka (2018)
Aj celý film dosť poľsky studený, až na jednu jasnú sexy výnimku sa nebolo príliš čoho chytiť.
Ten pravý, ta pravá? (2018)
Štipľavé, odporné, nihilistické, utárané, ak by to malo byť vykalkulované muselo by to chcieť aspoň niečo svetaborné povedať. Ale načo aj?