Poslední recenze (9)
Terminátor: Temný osud (2019)
Sorry ladies, ale prvni pulka jenom s vami byla nemastna, neslana. Prichodem Arniho a jeho vtipky (I am extremely funny :-D) to opet dostalo sve grady :-)
Rambo: Poslední krev (2019)
Ramba a akčňáky mám rád, ale tento poslední díl na mě už měl přespříliš všemožných variací brutálních zabití, utržených končetin a vyrvaných orgánů lidskýho těla ... Příprava na Mexičany mě trochu připoměla Kevina, když se v Sám doma připravoval na Marva a Harryho :-)
Kobra (1986)
"Never liked that bitch! Me either." Čekal jsem nudný béčko, ale se Stallonem to už i v '86 byl pořádný nářez. Dnes ve filmu člověk vyčkává, kdy už konečně přijde nějaká ta akce, tady byla napumpovaná pomalu v každé minutě. Potěšily mě i Stallonovi gastronomické chvilky zdravý výživy. :-)