Recenze (221)
Alma (2010) (TV film)
panaboha kynologická hrůza.....vodící ani asistenční psy neplatí klient . Na asistáky shání peníze org které je cvičí,vodicí jsou kompenzační pomůcka:( jo a i ČÍNSKÝ NAHÁČ MÁ SRST labutěnka po clém těle pokud je nahý naháč tak peruán a mexický ale i ti mají osrstěné variety
Nedotknutelní (2011)
Taky jsem se konečně dostala k tomu abych se podívala. Je to silný příběh a když mi tam některé situace nesedly bylo to pravdivé a ze života. To co mi nesedlo bylo ale spíš z praktické stránky takto postižený člověk se spíš než v náručí přenáší na zvedáku
Křižovatky života (2013) (pořad)
Co se zpracování týče fakt hrůza,ale témata nejsou nezajímavá
Incantesimo - Okouzlení I (1998) (série)
na první řadu jsem kdysi koukala pak jsem to poněkud přestala chápat
Sanitka 2 (2013) (seriál)
zatím nevím co si o tom myslet takže2*
Ulice (2005) (seriál)
KevSpa nj podvečerní kulisa i když nevidím přes měsís většinou se zorientuju
Barrandovský čumáček (2013) (pořad)
ty zvířata za to nemohou
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
když by nedávali popoledne inou komedii
Monstrum z galaxie Arkana (1981)
ta druhá za Dubrovník
Zázračný běžec (1997)
Velmi zajímavý hraný dokument.Škoda,že Prefontaine odešel tak mladý,věřím tomu,že by byl na další olympiádě úspěšnější.Co mně osobně zcela šokovalo byla událost s izraelskými sportovci