Oblíbené seriály (9)
Nemocnice na kraji města (1977)
První dvě řady špička , herecké výkony pro mně absolutní jedničkou Štrosmajer. Navíc nně už tehdy přitahovalo prostředí ortopedie a sálů no na orrt.sále jsem jako instrumentářka strávila 5 let.
M*A*S*H (1972)
Něco na co se dá koukat pořád dokola a nikdy neomrzí ikdyž kkomediální seriál,některé pasáže nutí kzamyšlení
Taková normální rodinka (1971)
nestárnoucí klasika kam se hrabou stupidní americké sitkomy...dvojčata ,vraždící babička ,Poldinky supér
Alf (1986)
Tenhle mimozemštánek a jeho pozemská rodinka vždy rozesmějí.Čičinky třeste se
Dobrodružství kriminalistiky (1989)
velmi poutavě zpracované příbehy průkopníků vědních oborů,bez kterých by mnohé zločiny zůstaly nepotrestány.Herecké obsazení režie vše na výbornou
Cirkus Humberto (1988)
Cetla jsem i viděla jsem.obojí ve mně zanechalo silný zážitek i když pochopitelně psaná verze je obsáhlejší. přiznávám,že raděj jsem měla období malého Vašku,ale zas ve filmu mám nejraděj scény se zvířaty,tím však trpím od dětství artisty jsem nikdy nemusela
Soukromé pasti (2008)
Kořeny (1977)
Měla jsem z toho silný zážitek,leč neviděla celou věčnost.Zkusím to napravit
Manželské etudy po dvaceti letech (2006)
stejně jako první řada fascinující,obdivuhodné