Recenze (221)
Bílá nemoc (1937)
Silný zážitek z tohoto válečného protifašistického dramatu .Obsazení ktomu se opravdu netřeba vyjadřovat...opravdoví páni HERCI.Obdiv i za odvahu k natočení tohoto filmu vzhledem k době kdy vznikal
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
Sci-fi válečná komedie po česku....výborné herecké ,obsazení,klasický český humor
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Sice prodchnuto nezapomenutelným ,humorem,herecké obsazení na jedničku ale za mně těch 75ˇ%,ale to nejspíš proto,že westerny nejsou zrovna můj šálek kávy.
Čarodějky z předměstí (1990)
Film pro dět,který jsem s těmi svýmy několikrát viděla .děti,zvířátka kouzla tak za tři* těm mým se to líbilo
Čarodějky z Eastwicku (1987)
Místy děsivá,místy podívaná k zasmání,nekteré scény morbidní viz zlomená noha a plivání pecek brrrrrrrr. skvělé her. výkony ústřední čtveřice
Spadla z nebe (1978) (seriál)
Viděla jsem jako malá,ale jo za 2 mítama vtipné
Projekt X (1987)
Dojemný příběh u záběrů na umírající šimpanze se mi stahoval krk.Prostě nesnáším jakékoli pokusy na zvířatech,jsou pro mně ospravedltelné jen pokud jde o záchranu lidských životů a jiná alternativa není možná
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Mám moc ráda nad některými příběhy které se skutečně udály,až mrazí. Se musím pochlubit v odhadech jsem se trefovala poměrně často
Addamsova rodina 2 (1993)
Stejné hodnocení jako u jedničky bych chtěla dělat dětátkům na táboře vedoucí a Adams nejmladší nemá chybu :-))
Addamsova rodina (1991)
Taková normální morbidní rodinka mně vždycky pobaví.