Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Jmenuju se Earl (2005)
Sugar Rush (2005)
Malá Velká Británie (2003)
Sex ve městě (1998)
Simpsonovi (1989)
Most (2011)
1.série - výborné, naprostá spokojenost. Neoblíbenější postava: Saga. //2.série - možná trošku slabší než první, ale i tak super, nechám prostě za 5*... A výborná úvodní skladba! // Po třetí sérii pořád spokojenost, ale slábne to...
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Po první sérii 4.5*.
Wentworth (2013)
Wentworth není až taková prdel jako Orange is the new black, tady se jedná o pravé vězeňské drama. Kolem pátého dílu to začíná řádně gradovat, a konec S01 je celkem masakr... Jsem moc zvědavá, co přinese S02! // Po S02 a S03 zvedám na 5* // S04 + S05 - úroven stále zachována!!!