Recenze (133)
Voltron: Legendární obránce (2016) (seriál)
Čtyři jsou to jen a kvůli poslední řadě... Aneb příznivci "sheith" ví...
365 dní (2020)
Ok, jako mám tomu dát šanci, čiže má být druhý díl...? Asi...? (Ne, zatím to je regulérní odpad. Dokoukat to, to bylo naprosté utrpení....)
Díra u Hanušovic (2014)
Kdyby, kur*a!, aspoň zachoval dialekt, kterým se u nás mluví. Tzn. normálně česky, bez přízvuku. Celkově to bylo o hovně, ale tou zkomoleninou hantecu a jakési hanáčtiny tomu nasadil korunu... Krobot že se narodil v Šumperku? Nevěřím... A měl by se za tady ten výtvor stydět...
Případ dvou manželek (2019) (TV film)
To byla fakt trapná zápletka. Preiss nedostal zadny prostor. Slabé...
Ve službách Jejího Veličenstva (1969)
Moooc dlouhý... Diana Rigg nádherná, Bond ee. 😁
Už je tady zas (2015)
Es war zupaaa coool 😂
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Kostymy good... Tot vse.
Ano, šéfová! (2018) (pořad)
26.11. dnešní třetí díl teda stál za to. Nedivim se majiteli, že byl arogantní a naštvaný. Protože ti dva, a jejich "slavný" kuchař, mu opravdu neporadili vůbec nic. Jen samé kecy v kleci a nějaká rada... Něco... Nic... Jsem z toho opravdu v rozpacích. Mírně řečeno. o.O
Příliš dokonalá podoba (1988)
Jenom za Jeremyho, jehož dvojčata byla famózní. Jinak mam filmy z lékařského prostředí moc ráda. Ale tohle bylo - mírně řečeno - DIVNÝ....
Vdova (1971)
Za motiv Jeanovy vrazdy musim dat o hvezdu navíc. Jinak ackoli herci skvělí, příběh mi připadal jaksi zvláštní a nad tri jit nemohu. Ale jak jsem napsala hore... SPOILER! "mel jsem uz vseho dost" bomba :-D