Recenze (40)
Strážci - Watchmen (2009)
Pokud někdy vzniknul nějaký snímek prakticky totožný s předlohou, tak jsou to právě Watchmeni. Osobně, neviděl jsem lépe zpracované dílo dle komiksu, upřímně...i ten Temný rytíř musí stáhnout křídla a jít hibernovat pod zem. 4.97*
Někdo to rád horké (1959)
"Ale já jsem muž!" "To nevadí." :))))) 4.8*
Doktor Strange (2016)
Fenomenální efekty, ASTRÁLNÍ CESTOVÁNÍ (juhůů), skvělý Benedict a mystický plášť. Efekty nebyly vůbec zlé, i když domy občas trpěli krabicovou formou. Celkový příběh pomalejší a ne zrovna propracovaný, přesto si odnáším dobrý pocit, že se jednalo o něco zcela nového ve světě Marvelu, konečně tam bude někdo "fantasy/fantasticky" naladěný. Herci sympatičtí. PS: Konečný smích podal svědectví o vážnosti filmu ;) Za mě: 4,6*
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Mnoho z toho velice dobré, prakticky většina. Obdivuji práci všech herců jakožto účastníků ( především Rychlý ), že takovou krátkou dobu, dali dohromady tolik písní. Sokol jako moderátor podle mě taky překvapil, střihy, masky apod. super práce, mnohonásobně lepší šou než všechny Superstar či některé ČSMT. Ta vlna odporu je zde mimo mísu, vdycky se najde někdo, komu se zdá všechno české trapné a zbytek se přidá, NOVA není nijak slavná, ale tato soutěž stála zato, konečně něco na co šlo dívat po celou dobu.
Temný úsvit (2006)
Lahůdka mezi ,,military" filmy. Jeden z nejlepších Baleových hereckých výkonů.
Tahle země není pro starý (2007)
Bravo! V jeden den jsem dokázal shlédnout dva neuvěřitelně dobré a zcela lišící se snímky od ostatních filmů. Prvně to byl přelet nad kukaččím hnízdem a chvíli nato tento film, pravurně provedené drama, byl jsem rozklepaný jak kaktus v macho kufříku. 4.94 *
Šepot (2007)
jedna * za Joshe Hollowaye, druhá * za Sarah Callies a třetí * za dobrou zimní atmosféru.
Gran Torino (2008)
Už jsem toto skvělé dílo pozřel podruhé a já zkrátka nemám slov. 5*
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Tento díl nemá konkurence. Top 3: 1. Vězeň z Azkabanu, 2. Ohnivý pohár, 3. Tajemná komnata
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Awesome! ;D Vřele doporučuji...Cornetto trilogy: navazující U konce světa a predchazející Soumrak mrtvých (dle mého nejslabší).