Recenze (166)
REC (2007)
Je to rozhodně zajímavé - film natočen z pohledu kameramana. Děj sice nic moc nového nepřináší, ale není to nic hrozného. Dokonce jsem se občas i zasmál, což u hororu cením - babka, co chce být v televizi a tak všude leze, výpovědi obyvatel domu, včetně zběsile žvatlající vietnamky.......na ty čtyři hvězdy to stačí. ;)
Máša a medvěd (2009) (seriál)
Ale né.....tohle je špatně......přiblblá 3D animace, která už je snad všude, naprosto zbytečný "děj", žádný vtip to nemá.....tohle je zločin!
Svět zvířat (2007) (seriál)
Nápad super - naučíme malé děti něco o zvířátkách.....ale to zpracování? Zeek je tam jako proč? Nic trapnějšího je už nenapadlo? Úchylný dabing tomu dodává korunu. Tohle bych žádnému dítěti nepustil.
Mamma Mia! (2008)
Úžasný film. Herecké výkony, písničky zabudované do příběhu, občasné vtipné scény.......tak tohle já můžu. :)
Fimfárum Jana Wericha (2002)
FUJ, FUJ, a ještě jednou FUJ. Co tohle má jako být? Hlas pana Wericha nepřekryje ten strašný dojem z odporných loutek a nechutných gagů. Jednoznačně to patří mezi mé nejneoblíbenější filmy. Tomuhle snad dokáže konkurovat jen Saxána a lexikon kouzel......pane bože..... -_-
Simpsonovi ve filmu (2007)
Simpsonovi ve filmu navazují na nepříliš líbivý a nepříliš vtipný seriál. Příběh je dost nadsazený, což by tak nevadilo, nebýt věčně přiblble jednajícího Homera, a odpudivých spoluobyvatel města. Scény, kde je město pod kopulí jsou dost slabé, a rádoby armagedon tomu dodává korunu. Jediná opravdu povedená část je ta, kde Homera opečovává stará prsatá indiánka. Škoda, dalo by se to zvládnout daleko lépe.
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
Saxána a lexikon kouzel je podle mě nechutná slátanina pochybných počítačových triků, nešťastného hereckého obsazení a "duchaplného" děje. Tohle že má být pokračování na takovou skvělou komedii jako je Dívka na koštěti? Ne, děkuji.
Vylomeniny (2013) (pořad)
Vylomeniny mají podle mě ten nápad, který tak moc chybí českým novodobým reality show a soutěžím. Dejdar a Měcháček jsou kluci na správném místě, úkoly jsou dobré, a ten pohled na vyděšené/pohoršené/pobavené výrazy spolustolovníků je vážně k nezaplacení. Postupem času to ale omrzí, což je škoda.
Saw: Hra o přežití (2004)
Docela ponuré, víceméně hororové, i vtipné (no ano, vážně). Sice to není stoprocentní krvák a lekačkovák, ale to je spíš jeho plus. Jigsaw je takový roztomilý ňuňísek, jezdící na tříkolce, a pasti a úkoly jsou dost promyšlené.
Blonďatá a blonďatější (2007)
Blonďatá a blonďatější není tak špatný film. Je tam dost scén, u kterých jsem se i zasmál. Možná je tam něco až moc přehnané, ale u kterého filmu tomu tak není? Hlavní postavy jsou zahrané dost dobře, a správně "ulítle". Jsou to prostě ty blondýnky, jaké známe z vtipů. 4 hvězdy bez váhání.