Recenze (8)
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Bohužel, tohle už nemá nic společného s Rychle a zběsile, je to jen průměrný akční film. Dvě hvězdy dávám jen kvůli tomu, že se mi líbí herecké podání The Rocka.
Major Payne (1995)
Po velmi dlouhé době film, u kterého jsem se zasmál :D
Amerika: Příběh o Spojených státech (2010) (seriál)
Viděl jsem zatím jen 4 díly, ale je tam dost nepřesností (nevím jestli je to překladem, nebo si v USA opravdu vykládají historii tak špatně). Dále jsem nepochopil proč tam jsou za takzvané odborníky populární osobnosti např. Michael Douglas. Možná se na to jednou dokoukám, ale jen když se budu chtít zasmát.
Tajemství hrobky (2006)
Z milosti kvůli Dolphovi dávám dvě hvězdy, jinak jeden z nejhorších historických filmů.
Afghánistán (2007)
Podle názvu jsem čekal úplně něco jiného. Musím říct, že není moc filmů, o kterých můžu říct, že nic horšího jsem neviděl.
Muži, kteří vybudovali Ameriku (2012) (seriál)
První dokumentární americký seriál, na který se dalo koukat, který mě pohltil a vtáhnul do děje.
Hra o trůny (2011) (seriál)
jeden z nejlepších seriálů, které jsem viděl. jen mě mrzí, že poslední díly šesté série byly takové zmatečné...obzvláště ten poslední...jsem hodně zvědavý na sedmou sérii.
Arrow (2012) (seriál)
první série celkem ušla, od druhé série šla úroveň rapidně dolů, už jsem to ani nedokoukal