Recenze (39)
Ro(c)k podvraťáků (2006)
Docela dobrá sranda.Fajnová komedie ne jako Rafťáci nebo Snowborďáci,či další podobná blbost.
Bruno (2009)
Nic nového pod sluncem další komedie se Sacha Baron Cohenem jako Diktátor nebo Borat akorát ne až taková sranda,ale pořád to má v sobě to kouzlo a dokáže to pobavit.
Jak na věc (2002)
Jedna z mála romantických komedií,která se opravdu povedla.Bez pochyby 5*
Studentka ro(c)ku (2010)
Trapná napodobenina Camp Rock akorát po německu.
Nespoutaný Django (2012)
Tohle je jeden z mála filmů,od kterého jsem nemohl celých 165 minut odtrhnout obvykle mě takhle dlouhé filmy nebaví,ale tohle mě opravdu chytlo a už nepustilo.Nevěřil bych,že Jamie Foxx to dokáže tak perfektně odehrát.Tarantino zřejmě věděl co dělá.Jeho scenář i režie byla výborná,jednoznačně jeden z nejlepších filmů co jsem v poslední době viděl.
Let (2012)
píčovina.
Hlava rodiny (1991)
Nuda.
Pařba v Bangkoku (2011)
Ušlo to ale je to prakticky to stejné jako jednička akorát už to není originál.
Chceš mě, chci tě (2009)
Je to jenom další klasická romantická komedie,ale má to něco do sebe Katherine Heigl hraje v těhle romatických filmech opravdu dobře Gerard Butler mi tam až tak dobře nesedl.Záčatek napovídal,že to bude posranej slaďák,ale potom se to rozjelo a film mě chytil,ale jako každý romantický film na závěr propuknul klasický šťastný konec kdy žena nechce muže,muž ji přesvědčí a dají se dohromady,což já osobně opravdu nesnáším.
Flynn Carsen: Honba za Kopím osudu (2004) (TV film)
Docela trapná napodobenina Indiana Jones akorát se zbraněmi a až trochu moc fantasy,ale přesto to má něco do sebe.Ale příběh o knihovníkovi,ze kterého se stane během pěti dnů hrdina,který zmlátí i 8 namakaných týpků s pistolí,to je opravdu trochu blbost.