Recenze (10)
Big Mouth (2017) (seriál)
wow, druha serie mě donutila dát 5* .. skvely
South Park: Peklo na Zemi (1999)
a moje máma byla opatrná když mě v děloze bodla do srdce ramínkem? :)
Show Leoše Mareše (2015) (pořad)
Leosi nikdy nebudeš Kraus
Král Šamanů (2001) (seriál)
Moje oblíbené anime!
Spring Breakers (2012)
třetí hvězda pouze za soundtrack, mařky a Gucciho.
Spiderman (1994) (seriál)
výbornej seriál. kdysi na fox kids.. pecka
Hele vole, kde mám káru? (2000)
ZOLTAN!
Muž se dvěma mozky (1983)
dobra sracka :d
Můj otec je šílenec (2012)
normálně bych dal 4 hvězdy.. za Sandlera a Vannilu Ice dávám pátou.. super komedie.
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Skvely.