Recenze (136)
Iluzionista (2006)
Paul Giamantti si mě v tomhle snímku jednoduše získal,vždy jsem ho měl za podprůměrného herce ale tady mě překvapil obrovsky!E.Norton nepřekvapil,ten je skvělý vždycky :)
Nezapomenutelné prázdniny (2013)
Komedie?Drama?To je snad žert ne?!Nudný a příběh postrádající film při kterém se nemůžete dočkat až skončí...
Únos (2012)
Dánské filmy jsou v poslední době doslova štiky ve světovém filmovém rybníku,ale Unos zase nebylo to pravé ořechové!Celé to tak nějak drhlo a vleklo se!Pozitivní byly herecké výkony a náhlednutí pod pokličku skutečného vyjednávání!
Eso es (1982)
Pětihvězdičková oddychovka :)
The Divide (2011)
Nesdílím názor že závěr tohoto filmu je něčím zajímavým!Do prdele všichni jsme snad chtěli vědět o co tam šlo?!Psychologický dopad na lidi v izolaci,dobrý,to beru ale smysl celku je důležitý o dost víc!Michael Biehn vynikající,proto taky ty dvě hvězdičky...jinak velké nic!
Černí baroni (2004) (seriál)
Řeknu jenom dvě slova:Tomáš Topfer!
Podfukáři (2013)
Film u kterého jsem se náramně dobře bavil a to je pro mě to největší měřítko uspěchu!Zbytek jsou jen chytrácké kecy...jasných 5 hvězdiček! :)
Velký útěk (1963)
Tenhle skvost jsem viděl už snad tisíckrát a tisíckrát si ho ještě minimálně pustím! :D
Tísňová linka (2013)
Nebýt posledních 10 minut dal bych i pět hvězdiček,ale bohužel,tento jinak prima napínák na konci zkazili jak mohli!Halle Berry super výkon a celý film měl opravdu šťávu ale jak říkám,škoda toho kýčovitého konce...
Následuj svůj sen (2011)
Přeslazená bramboračka citových zvratů,ale na druhou stranu každému fotbalovému fanouškovi srdce taje!Navíc nemůžu zapomenout na užasný dloubák Crespa který nakonec byl AC Milan k ničemu a malému Willovi jsem taky palce držel! :)