Recenze (136)
Super-Blb (2022)
Ztřeštěná parodie na Marvel ale hlavně konečně opravdu povedená parodie vůbec.Francouzský humor na mě moc nezabírá,ovšem tady mě teda dostali...
Gladbeck: Únos rukojmích (2022)
Dvoudílný film Gladbeck mě bral i filmařina to byla dost slušná (na to že je to Tv film) ale tenhle slepenec mě mírně zklamal,asi proto že jsem se těšil...
Furioza (2020)
Poláci to umí ale tentokrát je ten příběh kostrbatý až příliš.Bitky a sexy cool policajtka ovšem nesmí scházet,ale jen to nestačí.
Mnichov: Na prahu války (2021)
Kontroverzní?Tak to vůbec ne.Snad jen poslední absurdní větou před závěrečnými titulky.Byl Chamberlain naivní hlupák?No rozhodně,jen mě mrzí že už nemohl vidět to co z části zbůsobil touhle hanebnou dohodou!
Čtyři hodiny v Kapitolu (2021)
Trumpův populismus a fanatizmus v celé své nahé kráse!Silné,chvílemi mi bylo z toho co vidím fyzicky špatně!
Okupace (2021)
Pitomě geniální!
Nástupce (2016) (TV film)
Trošku zapadlý film o rozporuplném prezidentu Johnsonovi,který ukazuje zákulisní politiku přesvědčování,vydírání a tvrdého vyjednávání.Bryan Cranston ve velkém topu...
Zpráva (2020)
V dnešní době jsou tyto filmy pořád hodně důležité,i když tento je vcelku průměrný.V závěrečných titulkách je to velmi správně naznačeno proč!Populismus a nezdravý nacionalismus je odporná špína!
Baggio: Božský copánek (2021)
Film velmi průměrný což Baggio rozhodně nebyl,ale přiznám se že v závěru lehká slza ukápla.
Provinční městečko E (2019)
Zdrcující hardcore sebeklamu...