Recenze (136)
1917 (2019)
Některé scény mírně zdlouhavé ale vůbec nevadilo.Hudba ale hlavně kamera naprosto geniální!
Roztříštění (2019)
Nudnější začátek by neměl odradit,zbytek filmu pak nabízí špičkové drama kde i zkušený divák tápe ve tmách kde leží ta skutečná pravda!Lepší obsazení by určitě filmu jen prospělo ale hold budget asi nebyl velký.
Parazit (2019)
Kam se hrabe Alan Harper :D Tak trochu Tarantinovské,ale jihokorejské a originální!
Český žurnál - Bratři Okamurovi (2019) (epizoda)
Kde se v Tomiu Okamurovi bere to zlo a pýcha?Dokument a i on sám v něm odovídají jednoznačně...v dětství!Hayto i Osamu jsou dobří chlapi i když každy tak trochu jinak.Filip Remunda jako vždy výborná práce,když tentokrát to nechal spíš plynout..Díky bohu že mám sestru :)
To se ví (2019) (pořad)
Výborná myšlenka,o tom žádná!Nenávidím to proruské trolení v evropě i všechny české ovečky které ač chtě či nechtě rusákům pomáhají v tomhle zkaženém díle!Pořad na veřejnoprávní ČT který by na podobné věci upozornoval a označuje je potřebujeme opravdu nutně ale "To se ví" je formou i obsahem uplně mimo!!!Velká škoda!
The Best of Enemies (2019)
Filmařsky je to na 4 hvězdy,tempo příběhu by mohlo být svižnější,ale za přesah mi tam naskočila ještě ta pátá!
Hotel Mumbai (2018)
Asi nejsurovější a nejnapínavější film co jsem viděl za poslední léta!Slabým povahám rozhodně nedoporučuju...
Černobyl (2019) (seriál)
Seriál o kterém bylo napsáno a řečeno mnoho v superlativech a právem,opravdu je to počin ne roku ale desetiletí!Havárie v Černobylu byla vždy tak trochu v pozadí a v nezájmu(u mě osobně určitě ne),skvélá práce od HBO která toto téma uchopila a zvedla do nebe,konečně dílo které popisuje tuto tragédii tak jak si zaslouží.
Sedm dní v pekle (2015) (TV film)
Ulet od první do poslední minuty :D
54 hodin (2018) (seriál)
Banda zločineckých buranů unáší napříč Německem 80 let lidi na počkání a co je nejhorší banda policejních buranů se je (ne)pokouší zastavit.Určitě kvalitní depresivní podívaná!