Recenze (136)
Světlo mezi oceány (2016)
Romatická pecka která uplyne jako voda.Alica Vikader je kočka a vše jsem ji věřil,Michael Fassbender opět výborný a zase mě prostě bavil,ten by snad udělal dobrý film i kdyby ho dělal Troška! :D
Aréna Jaromíra Soukupa (2017) (pořad)
Nejde dát ještě míň než "odpad"? :D
Zapomenutí vůdci (2016) (seriál)
Ruské přepisování minulosti jede v plném proudu i v součastnosti,díl o Molotovovi je naprostý vtip,ale dokument se tváří erudovaně,svěže a moderně!
71 (2014)
Britský voják ztracen uprostřed nepřátelského Belfastu 1971...utěk o život začíná!Pro mě obrovské filmové překvapení,které si zaslouží větší pozornost!
Deník strojvůdce (2016)
Srazil jsem 21 lidi...8 zen a 15 muzu...pockej,to je ale 23...ok,tak 23 no!Neuveritelne cerna hlaska!;)
Anticharta, mechanismus loajality (2017) (TV film)
Zní to sice divně ale Eva Pilarová se k tomu jako jediná ve filmu postavila jako chlap a za to má můj respekt!
Čistá práce (2008)
Výborný film se Stathamem?Už jsem myslel že snad neexistuje ale spletl jsem se...
Mandarinky (2013)
Film s osobitou atmosférou a s nejlepší filmovou hudbou.
Pan Church (2016)
Béčkový Eddie Murphy začal kopat první ligu,no to jsou věci...
Volyň (2016)
Film který si tak trochu hraje na velkou syrovou filmařinu!Jakoby osudy a příběhy všech těch lidí byly tvůrcům ukradené,když se o postavách v podstatě nic nedozvíme a má nás jen strašně pohoršit a šokovat jak byly mučivě zavražděny!Události na Volyňsku by si zasloužily lepší zpracování než 150 minutovou řezničinu jen s umyslem dostat diváka na kolena!A to nemluvím o katastrofálním střihu.