Recenze (32)
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Jen mě zatracujte, mě se to líbilo. Proč by nemohla být pohádka taková, kdo jí zaškatulkoval? Pohádka se vyvíjí a od dob bratří Grimmů urazila opravdu dlouhou cestu. Nechci jenom nudné zdlouhavé pohádky, chci se bavit, chci vidět ve filmu spoustu nápadů (kterých zde bylo opravdu hodně). Chci vídat na první pohled zvláštní filmy. Co, že to byl myšmaš... Mělo to grády, rychlost, vtip a celou dobu mě to bavilo.
Nymfomanka, část II. (2013)
říká se, že dobrý film je takový, o kterém přemýšlíte ještě dlouho potom, co ho dokoukáte. U tohoto jsem na vážkách... Páč nebýt poslední scény, tak bych ho neřešil a poslední scéna podle mě rozbila celou filosofii ságy. Čily to je špatně pro film... Ale když na to pořád myslím, nebylo to teda nakonec dobře pro film? Protože o tom přemýšlím!
Rok jedna (2009)
Pro mě zatím nejslabší film s JB... I když.... Gulliver taky nic moc.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Lehce nadprůměrný film přivál do českých kotlin příznivý vítr a odprostil nás od všedního lopocení za pravdou našeho života. Musím přiznat, že místy velmi humorné a kladný patosem opředené scény mě docela zaujali. Musím však dodat, že ve druhé polovině filmu nad ním začíná vládnout chaos a nervozita všedního dne. Třešničkou na dortu je velmi zdařilá a lehce nevtíravá pointa, která završila úctyhodný život jedné filmové ságy.
Kontakt (1997)
Pro sci-fi nepotřebujete akční scény, milióny tun mimozemských technologií čí emzáky samotné. Stačí trocha napětí, špetka technologií a emzák, který vypadá jako člověk.
Pařba ve Vegas (2009)
Tento humor mi bohužel nic neříká...
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Už to není co to bylo a nemá to, co to mělo... Prostě to už není ono a velice se obávám 5. pokračování. Trošku mi to připomíná Shreka 4.
Památkáři (2014)
Někdo soudí, že tomu dá míň hvězdiček, protože to není ani komedie a ani drama. Ale sám život je tragikomický. I tím, že si z něho občas děláme srandu, a tak by to mělo být. Mě film neuvěřitelně bavil, anglické dialogy seděli jako přišité a jediné, co na nich bylo špatně byly české titulky, jejichž překlad musel dělat absolutní trotl. Děj byl občas zmatený, ale při troše schopností a duševní námahy se dal pochopit...
Parchanti (2010)
Já nevim... Akční to bylo, krev tam byla, vybuchující všelicos tam bylo, tajemný zloduch tam byl.... A přesto tomu něco chybělo.
Sofiin svět (1999)
Kdo říká, že se o filosofii nic nedozvěděl, tak tomu filmu vůbec nerozuměl... On člověk musím mít trošku víc duševních schopností. Viděl jsem to 3x a vždycky jsem tam objevil něco, co jsem předtím neviděl.