Recenze (520)
Cesta do zatracení (2002)
Skvělé, ale ne dokonalé. Viděl bych to na takových 98%. Jak už zde někdo poznamenal, vizuální stránka často zastinuje vše ostatní. Příběh je poměrně předvídatelný. Určitě to neni nejlepší film roku, ale co se zvuku, hudby, kamery a výpravy týče, asi bych dlouho hledal, než bych našel v paměti něco podobného. A navíc z toho určitě budou nějací pozlacení plešouni pro některého z herců. Všichni podávají naprosto přesné a věrohodné výkony. Jsem zvědavý s čím Mendes příjde ted. Latku si nasadil hodně vysoko.
Harry Potter a Tajemná komnata (2002)
O něco málo slabší než první díl. Děj je sice napinavější, strašidelnější, akčnější. Ale na druhou stranu je zde také více hluhých míst. Zbytku filmu není moc co vytknout. Obsazení je skoro totožné s jedničkou, takže opět kvalitní. Williams odvádí slušný standart a Dobby je udělanej opravdu dobře(jsem moc zvědavej na Gluma). Velice dobrá zábava, ale opět ne bezchybná. Třeba už to příště pod novým režisérem konečně bude za 100%.
Sexmise (1983)
I po letech skvělá, originální zábava. Ale ta představa, že by se mi stalo něco podobnýho je hrozná. Chvilku bych si asi užíval, jenže s kym bych chodil na pivo? Kdo by hrál fotbal? Při této představě mi naskakuje husí kůže.
Muži v černém 2 (2002)
Co se komediálního žánru týká, tak je to pro mne největší zklamání roku. Jedničku mám totiž moc rád.
Dotek zla (2000)
Naprosto průmerný thriller, který se vydává za horror. Má své silnější místa, ale ty hluchá je přebijí a navic mi některé scény přišly jako vykrádání Dáblova Advokáta, viz scéna v metru.
Vánoční prázdniny (1989)
Absolutní vánoční klasika, kterou žádný rok nesmim vynechat. Naprosto neuvěřitelná komedie, která je natřískaná skvělými scénkami až k prasknutí. Určitě nejlepší film o Griswoldovic rodince a bezkonkurenčně nejlepší komedie s Chevy Chasem.
Nepřítel před branami (2001)
Velice průměrný válečný film. Z těch v poslední době natočených určitě nejslabší. Roztahané, chvilkama velice nudné. A nezachrání to ani slušní představitelé hlavních rolí.
Kokosy v pralese (1994)
S kokosy na sněhu to sice společného má maximálně český distribuční název, přesto je to ale velice příjemná komedie o trenérovi basketbalu, který se rozhodne zkusit štěstí v Africe.
Kanadská slanina (1995)
Spojené státy americké se nacházejí na pokrají ekonomické krize a z té jim vždy pomohla nějaká válka. Tak se rozhodnou vyhlásit válku Kanadě. Docela slušná komedie s Alanem Aldou v roli prezidenta USA a bohužel také poslední role nebožtíka Candyho.
D-Tox (2002)
Na zabytí nudného večera to stačí, ale to je tak vše. Po 10 minutách už není v hlavě po filmu ani památky. Atmosféra je zajímavá, Stallone kupodivu slušnej, jenže na to, že to má být thriller to vůbec neni napinavý a od režiséra Gillespieho jsem čekal něco trošku lekavějšího. Velíký problém je ohromné množství postav, v tom musím souhlasit s Crossem. Měl jsem v nich akorát nepořádek a kvůli tomu jsem vůbec neměl čas, přemýšlet kdo by asi tak mohl být padouch.